کد خبر : 13625
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۹:۲۲

حمایت جمعی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس از شهردار رشت + تصاویر

حمایت جمعی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس از شهردار رشت + تصاویر

جمعی از خانواده شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم با امضای طوماری از ثابت قدم، شهردار رشت حمایت کردند.

به گزارش خبرنگار سرویس ایثار و شهادت گیلانستان، همزمان با برگزاری جشن مقاومت و پیروزی حماسه سوم خرداد که در پیاده راه فرهنگی رشت برگزار شد، عده ای از خانواده های شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم به پاس توجه شهردار رشت به «اهمیت فرهنگ شهادت و شهدای مدافع حرم»حمایت خود را از وی اعلام کردند.

متن نامه خانواده شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم که در این مراسم رونمایی شد، به این شرح است:
بسمه تعالی
«امتیـاز شـهدای شـما ایـن اسـت کـه اینهـا رفتنـد بـا دشـمنی مبـارزه کردنـد کـه اگـر اینهـا مبـارزه نمی‌کردنـد ایـن دشـمن می‌آمـد داخـل کشـور…»
مقام معظم رهبری
سوم خردادماه یادآور مبارزه مردان و زنانی است که عافیت طلبی را کنار گذاشتند و در راه اسلام و ایران و ناموس خود، به سوی شهادت رفتند تا امروز اسلام در ایران و ایران اسلامی در جهان زنده بماند. امروز تک تک مردم ایران مدیون رشادت های شهدایی هستند که رفتند تا ما بمانیم.
خرمشهر سوم خرداد سال 1360 آزاد شد، اما در جهانی که در بند ظلم های ظالمان بدعهد و نمایندگان دروغین اسلام است، امروز فرزندان رشید ما در جبهه های دیگر مدافع حرم اهل بیت هستند تا مبادا توطئه شیطان بزرگ و دست نشاندگانش، آزادی و عزت را از ایران اسلامی بگیرد.
اگر امروز هموطنان ما در کشور در امنیت زندگی می کنند در حالی که هر روز خبر ناامنی و کشتار مردم بی گناه منطقه به دست اهریمنان و اهریمن صفتان شنیده می شود، این امنیت را مرهون دلاورمردانی هستیم که از دنیای خود گذشتند، خانواده شان را به ما سپردند تا در سوریه مدافع حرم باشند و از حریم امنیت کشور محافظت کنند. شهدای مدافع حرم، از مظلوم ترین شهدای ما هستند که جان خود را در راه اسلام و ایران گذاشتند تا سربازان کوچک ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت الله خامنه ای و مردم شهیدپرور ایران اسلامی باشند.
امروز خوشحالیم که شهرداری رشت پیشقدم شد تا با انتشار مجموعه کتاب های ساقیان حرم، یاد و خاطره شهدای مدافع حرم به ویژه شهید سید اسماعیل سیرت نیا، شهید حامد کوچک زاده، شهید حبیب روحی و شهید فرهاد خوشه بر را گرامی بدارد. این اقدام را ارج می نهیم و از دکتر سیدمحمدعلی ثابت قدم، شهردار توانمند رشت که با برگزاری کنگره 8000 شهید در سال گذشته قدر و اهمیت فرهنگ شهادت و شهدای مدافع حرم را به خوبی درک کرده و ترویج آن را در دستور کار قرار داده اند حمایت کرده و خواهان تداوم این مسیر متعالی فرهنگ ایرانی-اسلامی می باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

روشن پنجشنبه , 4 خرداد 1396 - 11:58

سلام علیکم جمعی از خانواده های محترم و عزیز شهداء . خوب به این چند ساله حضور و خدمات آقای شهردار و تیم آن توجه کنید به شهداء قسم ارزش این حمایت را ندارند.

رفتن به نوار ابزار