کد خبر : 4492
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 تیر 1395- 28: 1

حمایت مدیرکل سیاسی انتخاباتی استانداری گیلان از فیش های نجومی!

حمایت مدیرکل سیاسی انتخاباتی استانداری گیلان از فیش های نجومی!

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان با بیان اینکه تفاوت اصل نظام خلقت است گفت: نمی شود که یک رجل فرهنگی و علمی کشور به اندازه ی یک کارگر ساده حقوق بگیرد.

به گزارش “درگیلان“، علی اکبر پوراوزان مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان در دیدار با اعضای شورای اجرایی و دبیران شهرستانی حزب مردم سالاری گیلان به انتشار فیش های حقوقی دهها و صدها میلیونی واکنش نشان داد.

وی با نسبت دادن ریشه ی این فش ها به دولت سابق اظهار داشت: ریشه ی این فیش‌های حقوقی در قانونی است که اصل آن درست است. بحثی شهید مطهری دارند که می فرمایند تفاوت اصل نظام خلقت است.

پوراوزان افزود: کسی که عمر خود را برای تحصیلات گذاشته است، هزینه، جیب خودش، جیب پدر و مادرش، سرمایه اش، تحصیل، لیسانس، دکتری و … را انجام می دهد تا رجل فرهنگی و علمی کشور می شود آیا عقل سلیم می پذیرد که با کسی که کار یدی و فیزیکی انجام می دهد و یک کارگر ساده است حقوقی برابر بگیرد.

مدیر کل سیاسی استانداری گیلان تأکید کرد: نمی شود که یک رجل فرهنگی و علمی کشور به اندازه ی یک میلیون تومان یک کارگر ساده حقوق بگیرد.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم که آن آقا بماند باید به او ۵۰ میلیون تومان بدهیم تا ارزش تخصص و کار را به او بدهیم. قانون این بود. اما بعضی ها در دوره‌ی گذشته تبصره های به آن زدند و آن را باز کردند که شد پاداش های فلان و ….

پوراوزان افزود: در  این دولت هم واقعیت قضیه این است که این قانون هست و بوده است اما نباید از حد آن غافل شد. از این حد غفلت شد. دولت هم خطاب به مردم می گوید مردم ما از شما عذر می خواهیم. در این دولت خط قرمز منافع ملی و چهارچوبهای ما هستند نه اشخاص. می بینیم که دولت مردان براحتی می آیند و عذرخواهی کرده و به انتشار این فیش ها با دید مثبت نگاه می کنند.

این مقام مسئول بصورت ضمنی انتشار فیش های حقوقی را سیاسی دانست و گفت: هنوز هم عده ای دارند دنبال فیش های حقوقی این چنینی می گردند تا دولت را تضعیف کنند. ما معتقد هستیم اگر رسانه ها نباشند دولت اصلاح نمی شود لذا از اینها استقبال می کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار