کد خبر : 83660
تاریخ انتشار : شنبه 5 آذر 1401- 02: 11

نماینده رشت و خمام در مجلس:

حمایت همه‌ جانبه از کانون پرورش فکری در اولویت قرار دارد

حمایت همه‌ جانبه از کانون پرورش فکری در اولویت قرار دارد

نماینده رشت و خمام در مجلس با اشاره به اینکه حمایت همه‌جانبه از کانون پرورش فکری در اولویت قرار دارد، گفت: این نهاد نقش مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی ایفا می کند.

به گزارش گیلانستان، جبار کوچکی‌نژاد پیش از ظهر شنبه در حاشیه بازدید از مرکز شماره ۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان رشت اظهار داشت: رایزنی با تصمیم‌سازان برای تخصیص اعتبار لازم برای بهسازی و تجهیز مراکز فرهنگی هنری این نهاد و خدمات‌رسانی به نسل کودک و نوجوان در اولویت است.

 

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با اشاره به آسیب‌های اجتماعی متوجه آینده‌سازان، افزود: فعالیت‌های سازنده، نشاط‌بخش فرهنگی و غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان نقش به‌سزایی در پیشگیری از این آسیب‌ها دارد.

 

وی گفت: کانون با ارائه برنامه‌های هدف‌مند فرهنگی، هنری، ادبی و پژوهشی از مجموعه‌های پیشگام در این حوزه است.

 

کوچکی نژاد بر تقویت و توسعه فعالیت‌های کانون تاکید و اضافه کرد: فراهم‌سازی زمینه‌های لازم جهت تخصیص بودجه برای توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی این مجموعه، به ویژه مراکز ۶ گانه کانون شهرستان رشت در اولویت قرار دارد.

 

فاطمه‌گل گلی، مربی مسئول مرکز شماره ۲ کانون رشت نیز ضمن ابراز خرسندی از نگاه ویژه مسئولان به کودکان و نوجوانان، از نیازهای این مجموعه برای خدمات‌رسانی هرچه بهتر به مخاطبان صحبت‌کرد و گزارشی از فعالیت‌های این مجموعه فرهنگی در مسیر کشف و پرورش استعدادهای فکری و ذوقی اعضا ارائه‌داد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار