کد خبر : 25351
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 اردیبهشت 1397- 10: 22

حملات تند جعفرزاده به ۲ نماینده دیگر رشت و انتقادات رسانه‌ها!/ در دوره نمایندگی یک سفر تفریحی نرفته‌ام/ هیچگاه نگفتم حقوقم کم است!

حملات تند جعفرزاده به ۲ نماینده دیگر رشت و انتقادات رسانه‌ها!/ در دوره نمایندگی یک سفر تفریحی نرفته‌ام/ هیچگاه نگفتم حقوقم کم است!

در دوره قبل از مردم رشت خواستم به یک نفر رای بدهند و از ایشان حمایت کنند اما من باید جرات داشته باشم و از همین تریبون باید بگویم اشتباه کردم.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در تازه ترین سخنانش، رسانه های روشنگر و انقلابی استان و همچنین ۲ نماینده دیگر رشت را مورد حملات خود قرار داده و با فراری رو به جلو، حواشی خود پیرامون حقوق نمایندگان مجلس، سفرهای متعدد به خارج کشور، معدن شن و ماسه کوچصفهان و … را به شیوه “پوپولیستی” و عوام فریبانه پاسخ داد.

متن کامل این اظهارات که در پایگاه اطلاع رسانی منتسب به ایشان (دیارمیرزا) به طور اختصاصی کار شد در زیر آمده است:

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی در جشن حماسه سازان ولایت مدار به مناسبت میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) و گرامی داشت روز معلم و روز کارگر با یادآوری دوره اول حضورش در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: فقط برای خدمت به مردم و اینکه در راه ولایت و نظام باقی زندگی ام را سپری کنم تصمیم گرفتم وارد صحنه انتخابات شوم تا نوکر و خادم شما مردم باشم.

وی با اشاره به اینکه در دوره قبل با عنایت خدا و شهدا و زحمت شما دوستان و اعتماد مردم شهرستان رشت توانستم با ۹۱ هزار رای وارد خانه ملت شوم، افزود: با این رای همه خوشحال شدند اما من علاوه بر خوشحالی بیشتر نگران شدم، زیرا ۹۱ هزار رای یعنی ۹۱ هزار مشکل و منظور از بیان مشکل، مسائل جاری مردم نیست، چون این وظیفه ماست تا جایی که توان داریم و دستمان میرسد برای مردم کار انجام دهیم.

جعفرزاده ادامه داد: می‌دانستم منبعد بیشتر مورد حمله و هجمه دنیا خواهان قرار خواهیم گرفت.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با آگاهی پا در این راه گذاشتم افزود: هیچگاه گمان نمیکردم بعضی ها آخرت خودشان را بخاطر دنیای دیگران به این راحتی بفروشند!

جعفرزاده با بیان اینکه عده ای نسبت به هر موضوعی که مطرح می‌کنم هجمه می‌کنند گفت: در این اواخر خبرنگاری از من در خصوص مبارزه با فساد سوال کرد من در آنجا گفتم و همیشه این اعتقادم هم بوده که مردم راضی نیستند که همه کارها از آنها شروع شود بلکه باید فساد را از بالا و محل هایی که منشاء فساد هست پیگیری کنیم.

وی ادامه داد: ایشان پرسید مثلا دفتر رهبری من گفتم چه اشکالی دارد باید هرجا که فساد باشد با آن برخورد کرد مثلا از زیر مجموعه های دفتر رهبری مانند بنیاد مستضعفان، فرمان ۸ ماده‌ای حضرت امام و ده‌ها مجموعه دیگر که کار اقتصادی انجام می دهند را مورد بررسی و اصلاح قرار دهند.

جعفرزاده بیان کرد: بعد آنها تیتر زدند که باید مبارزه با فساد را از رهبری و دفتر ایشان شروع کرد و این را بهانه هجمه های جدید کردند.

وی گفت: نگاه بنده به ولایت فقیه نگاه اعتقادی است، من معتقدم اگر کشور و جمهوری اسلامی ما ولی فقیه نداشت، هیچگاه نمی تواست مثل امروز با صلابت جلوی دشمنان این کشور بایستد.

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه تفاوت بنده با دیگران در این است که بنده از رهبری خرج نمی‌کنم، افزود: بنده اعتقاد دارم که فرامین و نظرات رهبری فصل الخطاب است و همه باید آن را اجرا کنیم و هر جا اگر مشکلی بود مطمئنا مشکل از امثال ماست.

جعفرزاده ایمن آبادی ادامه داد: دشمنان بدانند جعفرزاده ایمن آبادی هیچ وقت از قطار نظام و رهبری پیاده نمی شود.

وی در ادامه با اشاره به کانال های معاند اظهار کرد: هیچ وقت به آنها و خبرهایشان توجه نمی‌کنم چون میدانم قطاری که در حال حرکت است سنگ پرانی به سمتش زیاد خواهد بود.

نماینده شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هیچ وقت رابطه‌ای در شن و ماسه نداشته‌ام افزود: از مردم و همه کسانی که فکرشان مشغول به این است که بنده دنبال شن و ماسه هستم می‌خواهم بروند و از اهلش سوال کنند، اتفاقا من همیشه در این خصوص مدعی بوده ام و خواستار برخورد با این موضوع هستم که دستگاه‌های نظارتی مصادیق و نامه نگاری و گزارش های بنده را دیده‌اند اما مشکل این است که نامه نگاری های من برای همان آقایی که در ماجرای معدن سد سنگر و هشت هکتاری زمین‌های امام زاده هاشم دست داشت مشکل ساز شده و ایشان می رود و با هزینه و پرداخت مبالغی این اراجیف را علیه ما می نویسند؛ دروغ گفتن هم هزینه ای ندارد!

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه من ضامن اعمال و رفتار خودم و بستگان درجه یکم هستم نه کس دیگری، ادامه داد: یک آقایی ادعا کرده که مبلغی را طی یک چک به یک نفر قرض داده بعد رفتند پشت چک را بصورت جعلی بنام یکی از نزدیکان من درست کردند و آن را در فضای مجازی پخش کردند خدا شاهده پیگیری کردم رفتم دریافت کننده آن چک را از بانک استعلام گرفتم دیدم همش دروغ است همان اقا را صدا کردم گفتم این موضوع چیست، قسم می خورد که به شما ربطی ندارد من با یک بنده خدایی حساب و کتاب دارم و اصلا نمیدانم چطور به شما ربط پیدا کرده است! یا شایعه درست کردند که من با یک پایی راه می روم، من خواهشم از آن دوستانی که چنین ادعایی دارند این است لطفا یا آن پای کذایی را برایم بیاوید یا بگویید این تکنولوژی جدید را از کجا باید تهیه کنم!

وی با بیان اینکه تاکنون که ۵۲ سال از خدا عمر گرفته ام کار اقتصادی نکرده ام اظهار داشت: هیچ گاه کار اقتصادی انجام ندادم نه قبل از نمایندگی و نه حالا که نماینده هستم و علاقه ای هم به این کار ندارم.

جعفرزاده با اشاره به اینکه من هیچگاه نگفتم که حقوق من کم است که آن را این چنین منعکس کردند، اظهار کرد: خانم خبرنگاری به من زنگ زد و در مصاحبه ای با من ازم سوال کرد که اگر به کسی که باید حقوق بگیرد چند ماه حقوق ندهند چه باید بکند؟ که عنوان کردم که اگر حقوق کسی را ندهید او دچار ناامیدی و مشکل خواهد شد.

این خانم خبرنگار از من سوال کرد، شما از حقوق نمایندگی راضی هستید؟ که من در جواب گفتم که من برای حقوق نماینده نشدم بلکه خودم را وقف مردم کرده ام و با این وضعیت جسمی از ساعت پنج صبح از خانه به مجلس می روم و ساعت حدود ١١ تا ١٢ شب به منزل بر میگردم اگر دنبال حقوق بودم در دانشگاه می ماندم و هفته ای چند روز تدریس موظفی خودم را انجام میدادم، که متاسفانه این خانم خبرنگار بخشی از صحبت‌های مرا حذف کردند و وارونه جوابم را انعکاس دادند.

وی با بیان اینکه اعتقاد به شفاف سازی دارم گفت: من تمام برنامه ها و دیدار هایم را در فضای مجازی شفاف با مردم در میان می گذارم.

نماینده مردم رشت با بیان اینکه من به مردم رشت قول داده بودم که پرچم رشت را در مجلس بلند کنم و الان هم بر سر قولم هستم.

وی افزود: در طی صد سال اخیر هیچگاه سابقه نداشته که یک نماینده شهرستانی دبیرکل اتحادیه بین المجالس جهانی باشد که بنده توفیق دارم بعنوان خادم شما این افتخار را داشته باشم و به نمایندگی از جمهوری اسلامی در سازمان ملل بعنوان دبیرکل اتحادیه بین المجالس جهانی صحبت کنم و این افتخار متعلق به شهر رشت و مردمان شریف آن است که نماینده شان دبیر کل اتحادیه بین المجالس است.

وی بیان کرد: در دوره نمایندگی تا کنون یک سفر گردشگری و تفریحی نرفته ام و همه سفرهایم ماموریت کاری بوده است.

جعفرزاده با بیان اینکه در دوره قبل برای من یک وانت پرونده سازی کرده  و همه را به شورای نگهبان ارائه دادند که الحمدالله در شورای نگهبان آدمهای سالم، خداترس و دینداری هستند گفت: ولی بنده از شنیدن بعضی از آن دروغ ها که به آنجا گزارش شده بود واقعا شوکه شدم و متعجب شدم که بعضی ها چقدر آسان و به این راحتی آخرتشان را برای دنیای دیگران می فروشند.

وی با اشاره به اینکه در دوره قبل از مردم رشت خواستم به یک نفر رای بدهند و از ایشان حمایت کنند، گفت: اما من باید جرات داشته باشم و از همین تریبون باید بگویم اشتباه کردم و در مورد حمایت از آن بنده خدا در دوره گذشته از مردم شهرستان رشت عذرخواهی میکنم و خواهش من این است که بنده را حلال کنید. من سبب شدم که شما به کسی رای بدهید که نتواند بدرستی وظایف نمایندگی اش را انجام دهد این بنده خدا مرتب علیه من مصاحبه می‌کند ولی من تاکنون در مقابل مصاحبه های ایشان سکوت کرده ام اما قطعا در آینده و سال آتی دیگر سکوت نخواهم کرد و همه چیز را به مردم خواهم گفت.

جعفرزاده با بیان اینکه به شما قول دادم حنجره مردم باشم گفت: در سایت خبرگزاری ملت هر ماه میزان صحبت های نمایندگان مجلس در صحن اعلام می شود. لطفا بررسی بفرمایید به لطف خدا و حمایت شما عزیزان تاکنون بنده یا نفر دوم و یا سوم بوده ام. نفر اول هم بخاطر جایگاه ریاست مجلس همیشه آقای دکتر لاریجانی هستند.

نماینده مردم رشت با بیان اینکه برخی انتظار دارند ما با همه دعوا بگیریم، افزود: بنده هیچ دعوایی با کسی ندارم و ادبیاتم، ادبیات فحاشی نیست.

وی با بیان اینکه دکتر روحانی به مردم گیلان بدهکار است، افزود: گیلان باید در اولویت ریس جمهور باشد، چون بالاترین رای قلبی را ایشان از مردم گیلان گرفتند.

جعفرزاده ادامه داد: من با هیچکس دعوا ندارم و باید در فضای تعامل با دولت و وزرا خدمات برای مردم شهر و استانم تهیه کنم.

وی افزود: نماینده خوب نماینده ایست که بصورت منطقی حرف و مطالبات مردم را به گوش مسولان برساند و آنطرف برای استان و شهرش خدمات بگیرد.

وی با اشاره به مخالفتش در مورد استیضاح سه وزیر در شب عید گفت: هیچ آدم عاقلی در آغاز فصل زراعی وزیر جهادکشاورزی را کنار میگذارد؟ یا در شب عید که همه کارگران باید عیدی بگیرند وزیر کار را برکنار میکند؟ و یا با آغاز سفرهای نوروزی که باید مسائل جاده ای مورد مدیریت باشد وزیر راه و شهرسازی را برکنار می کند؟

جعفرزاده ادامه داد: بنده اعتقاد دارم اگر میخواهیم برای شهر و شهرستان اعتبار و خدمات بگیریم باید نماینده ملی و حتی فرا ملی باشیم.

وی با بیان اینکه نگاه بنده توسعه ایست، افزود: دفتر بنده و اعضای آن حق ندارند همکاران مرا تضعیف کنند هیچ یک از اعضایی که با بنده کار میکنند حق کار تخریبی ندارند و توصیه میکنم که دینتان را نفروشید کار ما اثباتی است و باید عملکرد هایمان را به مردم گزارش دهیم.

جعفرزاده در مورد اینکه بیان شده است که جعفرزاده ایمن آبادی میخواهد از تهران کاندیدا شود، اظهار کرد: همیشه گفتم که در مورد من شماها هستید که تصمیم میگیرید یک نفر در این شهرستان بگوید که من به تو رای میدهم بخاطر آن یک نفر در انتخابات شرکت میکنم.

وی گفت: از بنده دعوت شد در لیست تهران باشم و پاسخ بنده این بود که هرچه هستم دست پروده مردم رشت هستم و همه بدانند تا روزی که توان دارم از رشت کاندیدا می شوم.
سال ۹۸ با عنایت خدا و شهدا و کمک شما عزیزان وارد عرصه انتخابات از شهرستان رشت خواهم شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

محمد دوشنبه , ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳

آی خِدا! کی بود کی بود من نبودم!

رفتن به نوار ابزار