کد خبر : 17003
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 مرداد 1396- 01: 10

حمله سازماندهی شده به سخنگوی شورای رشت/ بیانیه‌ای بی‌نام و نشان از بانوان شهرداری که مدافع بی بند و باری هستند!!

حمله سازماندهی شده به سخنگوی شورای رشت/ بیانیه‌ای بی‌نام و نشان از بانوان شهرداری که مدافع بی بند و باری هستند!!

این چه نوع بیانیه ای است که نویسندگان و امضا کنندگان آن صراحتا مشخص نبوده و بدون ذکر نام افراد منتشر شده است؟!

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی گیلانستان، فاطمه شیرزاد سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت چندی پیش مصاحبه ای با خبرگزاری فارس در انتقاد از وضع نامناسب پوشش برخی پرسنل شهرداری رشت اظهار کرد: “لاک ناخن، آرایش‌های غلیظ، پوشیدن مانتوهای کوتاه و ساپورت ازجمله مباحثی است که پرسنل شهرداری رشت نباید در محیط اداری مرتکب آن شوند و هیچ دستگاه دولتی و یا مدیری اجازه ندارد نسبت به مشاهده این‌گونه موارد بی‌اعتنا باشد و یا به حمایت از چنین رفتارهای وقیحانه‌ای بپردازد…”

در حالی که این سخنان صرفا انتقاداتی دلسوزانه با رویکرد بهبود وضع حجاب و عفاف در شهرداری و مطابق ارزش های اسلام و انقلاب بوده است، اما شاهد حملاتی سازماندهی شده از سوی رسانه های اصلاح طلب به این عضو شورای چهارم و منتخب شورای پنجم بودیم!

در بین حملات این سایتها، متنی با عنوان “بیانیه جمعی از بانوان بسیجی شهرداری رشت در پی مصاحبه شدیداللحن فاطمه شیرزاد سخنگوی شورا” در رسانه ها منتشر شد که چندین علامت سوال در ذهن به وجود می آورد:

۱. این چه نوع بیانیه ای است که نویسندگان و امضا کنندگان آن صراحتا مشخص نبوده و بدون ذکر نام افراد منتشر شده است؟!

۲. اگر امضاکنندگان بیانیه مذکور بسیجیان بانوی شهرداری بودند، پس چرا در متن آن به جای دفاع از انتقاد دلسوزانه عضو شورا و کمک به رفع وضع نامطلوب عفاف و حجاب برخی کارکنان شهرداری، صورت مسئله را پاک کرده و از بانوان بدحجاب و هنجارشکن دفاع نمودند؟!

۳. همصدایی و حرکت مشترک رسانه های اصلاح طلب و این بانوان به اصطلاح بسیجی چه سنخیتی می تواند با هم داشته باشد؟!

۴. آیا تنها این اظهارات سخنگوی شورا برای عده ای گران تمام شده یا چنین حملاتی به نوعی عقده گشایی سیاسی از منتخب شورای پنجم بوده است؟!

امید است عده ای با طرح این نوع موضوعات هزینه امر به معروف و نهی از منکر در شهرداری را بالا نبرده و به جای فرافکنی و فرار رو به جلو، فکری در جهت جلوگیری از فساد اخلاقی احتمالی در محیط شهرداری نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار