کد خبر : 14819
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 تیر 1396- 03: 17

حمله موشکی سپاه “حرکتی پیروزمندانه” بود/ اقدام سپاه درس عبرتی برای سایر ایادی استکبار است

حمله موشکی سپاه “حرکتی پیروزمندانه” بود/ اقدام سپاه درس عبرتی برای سایر ایادی استکبار است

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: حمله سپاه به داعش حرکتی پیروزمندانه برای ملت ایران محسوب می‌شود و این حمله پیامی از ملت ایران به اسرائیل ظالم و سایر ایادی استکبار است.

به گزارش گیلانستان، آیت‌الله احمد پروایی در گفت‌وگویی، با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع داعش در دیرالزور سوریه اظهار داشت: پاسخ سپاه در جواب به حمله تروریستی داعش به مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام خمینی (ره) درس عبرتی برای آمریکا، اسرائیل و سایر ایادی استکبار در منطقه است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اقتدار و قدرت غیرقابل قیاس ایران با سایر کشورهای منطقه افزود: دلیرمردان سپاه پاسداران موشک‌های جمهوری اسلامی را با عزت بر سر تکفیری‌ها فرود آوردند و آن‌ها را به خاک ذلت نشاندند.

پروایی ابراز داشت: تفاوت ایران با سایر کشورها در داشتن رهبری مقتدر و فرزانه است که سربازانی گوش به فرمان در جهت حفظ امنیت، دفاع از ناموس، شرف و کیان مرزهای جمهوری اسلامی ایران دارد که همواره آماده جان‌فشانی هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه تمام نیروهای مسلح کشور مقتدر و آماده به فرمان مقام معظم رهبری هستند گفت: حمله سپاه به داعش، حرکتی پیروزمندانه برای ملت ایران محسوب می‌شود و این حمله پیامی از ملت ایران به اسرائیل ظالم، پست و ستم کش است.

پروایی با اشاره به قدرت موشکی ایران ابراز داشت: ایران با وجود توان نظامی قدرتمند اهل تجاوز نیست و در مقابل استکبار دفاع و مقابله می‌کند و به احدی اجازه نفوذ و به چالش کشاندن کشور را نمی‌دهد و در مقابل متجاوزان پاسخی دندان‌شکن دارد.  /تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار