کد خبر : 5080
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹

اگر مسئولی توانایی انجام کار ندارد، مسئولیتش را واگذار کند

اگر مسئولی توانایی انجام کار ندارد، مسئولیتش را واگذار کند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به اظهار نظرهای یکی از روحانیون در مورد وضعیت حجاب عمومی در گیلان گفت: این اظهارنظرها واقعیت و واکنشی به ضایعه اغماض و سهل انگاری بعضی از متولیان در حوزه فرهنگ و عفاف و حجاب در استان است.

به گزارش روابط عمومی نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان، حجت الاسلام و المسلمین عزت الله معتمد در افتتاح نمایشگاه البسه ایرانی اسلامی که در سالن شهدای سپاه ناحیه مرکزی رشت برگزار شد تاریخ را تجربه بزرگان دانست و اظهار کرد: در پرتو مطالعه تاریخ می توانیم دشمنی های دشمن را بشناسیم و همچنین راه مقابله با نفوذ و رخنه دشمن را از دل تاریخ بشناسیم.

وی با تاکید مروری به تاریخ گذشته کشورهای اسلامی که مورد هجمه دشمن قرار گرفتند گفت: دشمن پس از ناکامی های پی در پی در کشورهای اسلامی با به راه انداختن هجمه های فرهنگی بدنبال ضربه زدن به ارزش های اسلامی برآمد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان فرهنگ دینی و مذهبی کشورهای مسلمانان را مانعی در برابر موفقیت توطئه دشمن خواند و گفت: دشمن برای حذف این فرهنگ مستحکم، با به راه انداختن نهضت آزادی زن و موج فساد و بی بندوباری و بی عفتی عمومی را در جامعه اسلامی طرح ریزی کرد تا بدین طریق به اهداف شوم خود دست یابد.

حجت الاسلام معتمد با بیان اینکه دشمن تمدن های بزرگ بسیاری را با ترویج فرهنگ بی بند و باری نابود کرد گفت: برای مقابله با بدحجابی و بی عفتی که در جامعه ما اندک است باید به سراغ مطالعه و بازخوانی تاریخی برویم تا با درس گیری از مردان بزرگ را مقابله با توطئه های دشمنان را بشناسیم.

وی شبیه سازی نهضت صادرات آزادی زن و موج فساد و بی بند و باری در کشورهای اسلامی را یکی از ابزارهای دشمن برای تسخیر کشورهای اسلامی دانست و افزود: دشمن تصور می کند از طریق سلب عفت عمومی در کشوری، می تواند آن کشور را تسخیر کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه دشمن در حوزه موضوعات فرهنگی بدنبال تزلزل خانواده های ایرانی است افزود: خودبینی و بیگانگی مهمترین ترفند دشمن در حوزه مسائل اجتماعی است تا از این طریق مسلمانان را از ارزش های اسلامی تهی کنند.

حجت الاسلام معتمد با اشاره به اینکه دشمن در حوزه مسائل اقتصادی بدنبال پیامدهایی چون مصرف زدگی و مُد پرستی در ایران اسلامی است گفت: مقام معظم رهبری سال ها نسبت به این هجمه هشدار می دهد زیرا دشمن بزرگ ترین پیامد شوم خود را در این حوزه متمرکز کرده است.

وی هدف دشمن از ترویج فساد را تزلزل خانواده، فسادزدگی در جامعه اسلامی و فروپاشی تمدن اسلامی دانست و گفت: اگر هر مسئول، مدیر و کارگزاری امروز در راستای تقویت ایمان، عفت، غیرت دینی و اخلاق جوانان قدم برندارد در زمین دشمن بازی می کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به اظهار نظرهایی که توسط یکی از روحانیون در مورد وضعیت فرهنگ و حجاب عمومی در گیلان مطرح شده گفت: این اظهارنظرها واقعیت و واکنشی به ضایعه اغماض و سهل انگاری بعضی از متولیان در حوزه فرهنگ و عفاف و حجاب در استان است.

وی ادامه داد: برخی از مسئولین که خود، در فضای حجاب و عفاف، عفت عمومی و امربه معروف و نهی از منکر سهل انگاری می کنند، پس از این اظهارنظرها مدعی العموم شدند که این اظهارنظرها اهانت به زنان گیلانی است.

حجت الاسلام معتمد خاطرنشان کرد: برادرانی که مدعی می شوید وظیفه خودتان را انجام دهید و دیگران را مقصر ندانید.

وی یادآور شد: اگر مسئولی نمی تواند به وظیفه خود عمل کند و در برابر ناهنجاری ها سخن بگوید و حقایق را کتمان می کند، مسئولیت را به دیگران واگذار کند زیرا حیات ملت ما به مدیریت فرهنگی وابسته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مردم استان باید مطالبه گر باشند گفت: اندکی در استان بدحجاب هستند و این را نباید به زنان متدین گیلان سرایت داد و اگر خطیب چنین سخنی می گوید، زایش اغماض متولیان فرهنگی در گیلان است نه اهانت به زنان گیلانی زیرا پیشینه زنان گیلانی معلوم است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار