کد خبر : 16189
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 مرداد 1396- 51: 18

حیف است رسانه‌های گیلان به اقدامات مثبت دولت نپرداخته و به‌ موضوعاتی بپردازند که فایده ندارد

حیف است رسانه‌های گیلان به اقدامات مثبت دولت نپرداخته و به‌ موضوعاتی بپردازند که فایده ندارد

استاندار گیلان گفت: اتفاقات مثبتی در گیلان و کشور رخ داده و حیف است صدا و سیما و رسانه‌های دیگر به این موضوع نپردازند و به‌موضوعاتی بپردازند که فایده ندارد.

به گزارش گیلانستان، محمدعلی نجفی ظهر امروز در جریان بازدید از پروژه احداث و ارتقای تصفیه خانه گیلان در سنگر این پروژه را یک اتفاق بزرگ دانست و اظهار داشت: فاز اول پروژه تصفیه خانه ۱۸ سال پیش انجام شد.

استاندار گیلان با بیان اینکه فاز دوم این تصفیه‌خانه از اواخر سال ۹۳ شروع شده و پیشرفت خوبی نیز داشته است گفت: اتفاقات مثبتی در گیلان و کشور رخ داده و حیف است صدا و سیما و رسانه‌های دیگر به این موضوع نپردازند و به‌موضوعاتی بپردازند که فایده ندارد.

وی تصریح کرد: پروژه تصفیه‌خانه به‌روش بی او تی و با جدیت در حال پیگیری است و بعد از بهره‌برداری، بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در بخش جلگه مرکزی و بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از جمعیت گیلان تحت پوشش آب شرب قرار می‌گیرند.

نماینده عالی دولت در استان گیلان، پیشرفت احداث این تصفیه‌خانه در بخش ساختمان و سخت‌افزاری را بیش از ۷۰ درصد اعلام کرد و افزود: این تصفیه‌خانه در بخش تجهیزات فنی نیز ۳۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی استان گیلان را در جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی موفق عنوان کرد و بیان داشت: در دولت یازدهم اتفاقات خوبی در سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی رخ داده و امیدواریم در دولت دوازدهم نیز سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی پررنگ‌تر شود.

نجفی با اشاره به اینکه نخستین اقدام دولت یازدهم در سال ۹۲ شروع ساخت سد شفارود با بودجه مالی مناسب بود گفت: سد شفارود حدود ۳۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و یکی دیگر از اقدامات خوب، پروژه آب روستایی آستانه اشرفیه بود که سال ۹۴ اجرایی شد.

استاندار گیلان پروژه فاضلاب ۵ شهر استان گیلان را یک اتفاق مهم و خوب در استان گیلان دانست و خاطرنشان کرد: این پروژه توسط شرکت زیرساخت آسیا انجام شده و بیش از ۲۴۶ میلیون دلار اعتبار برای آن درنظر گرفته شده است.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار