کد خبر : 16156
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 مرداد 1396- 34: 18

خانه ملت در انتخاب کابینه جدید و انتصابات از دولت حمایت می‌کند

خانه ملت در انتخاب کابینه جدید و انتصابات از دولت حمایت می‌کند

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با بیان اینکه کابینه دولت دوازدهم جوان باشد، گفت: خانه ملت در انتخاب کابینه جدید و انتصابات از دولت حمایت می‌کند.

به گزارش گیلانستان، ولی داداشی، سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس امروز در جمع خبرنگاران یکی از مشکلات اساسی کشور را بیکاری دانست و اظهارکرد: قرار دادن کشور در مسیر پیشرفت و ترقی و حل کردن مشکل بیکاری در گروی روی کارآمدن وزرای متخصص، متعهد و کارآمد است.

وی با اشاره به اینکه کابینه دولت دوازدهم جوان باشد، افزود: منظور از کابینه جوان یک کابینه کارآمد با داشتن وزرایی متعهد، متخصص و کارآمد است.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس تلاش دارد کشور در مسیر پیشرفت و ترقی گام بردارد و مشکل بیکاری حل شود، خاطرنشان کرد: خانه ملت در انتخاب کابینه جدید و انتصابات از دولت حمایت می‌کند.

داداشی از تخفیف مجازات برای حاملان و قاچاقچیان مواد مخدر در شرایط کنونی انتقاد کرد و ضمن غیر لازم دانستن آن، گفت: رای مثبت تعدادی از نمایندگان مجلس به اصلاحیه قانون مبارزه با مواد مخدر در کوتاه‌ ترین زمان ممکن آسیب‌ های بزرگی را برای حریم خانواده ها و جامعه به دنبال خواهد داشت.

وی به وجود چندین میلیون معتاد در کشور اشاره کرد و افزود: این آسیب‌ها را حاملان مواد مخدر به جامعه وارد کرده‌اند.

نماینده مردم بندر آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با شرایط فعلی قاچاق مواد مخدر در کشور زیاد است، خاطرنشان کرد: با تخفیف قانون مبارزه با مواد مخدر تعداد حاملان و قاچاقچیان مواد مخدر در کشور چندین برابر شده و افزایش می‌یابد.

داداشی با بیان اینکه با عرضه هرگونه مواد مخدر دولتی مخالف هستم، گفت: پس از شروع مجلس این مسئله را با جدیت و ویژه در صحن علنی مجلس پیگری می‌کنم./ شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار