کد خبر : 56359
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 شهریور 1399- 01: 17

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان:

خبرنگاران عضو بسیج رسانه گیلان از خدمات مشاوره حقوقی رایگان بهره‌مند می‌شوند

خبرنگاران عضو بسیج رسانه گیلان از خدمات مشاوره حقوقی رایگان بهره‌مند می‌شوند

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به برگزاری جلسات مشاوره حقوقی رایگان گفت: خبرنگاران عضو سازمان بسیج رسانه استان از مشاوره‌های حقوقی رایگان بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ دوم پاسدار مهدی پارسا امروز در جمع خبرنگاران از امضای تفاهم‌نامه‌ مابین سازمان بسیج رسانه استان گیلان و  یک “گروه حقوقی” خبر داد و اظهار داشت: براساس این تفاهم‌نامه، خبرنگاران عضو سازمان بسیج رسانه استان می‌توانند از مشاوره‌های حقوقی رایگان بهره‌مند شوند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با بیان اینکه این سازمان حمایت از خبرنگاران و احقاق حقوق آن‌ها را وظیفه ذاتی خود می‌داند تصریح کرد: اعطای وام قرض‌الحسنه تا سقف ۲۰ میلیون تومان به متقاضیان دریافت حمایت‌های حقوقی از دیگر مفاد تفاهم‌نامه مذکور است.

پارسا افزایش حمایت‌های حقوقی از اصحاب رسانه گیلان را از اهداف مهم انعقاد تفاهم‌نامه مذکور برشمرد و بیان داشت: سازمان بسیج رسانه استان گیلان نیز برگزاری دوره‌های حقوق رسانه ویژه خبرنگاران گیلانی را در دستور کار دارد.

وی با اشاره به ضرورت تقویت نقدپذیری در مسئولان و استفاده از مطالبه‌گری‌های اصحاب رسانه خاطرنشان کرد: مسئولان با افزایش ظرفیت نقدپذیری خود از مطالبه اصحاب رسانه استقبال کنند و اهالی رسانه نیز وظیفه دارند که با شجاعت و بدون ترس برای دفاع از حقوق مردم تلاش کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان به مفاد تفاهمنانه مذکور مبنی بر ارائه مشاوره‌های حقوقی رایگان به اصحاب رسانه اشاره کرد و گفت: خبرنگاران با ارائه کارت سازمان بسیج رسانه می‌توانند از تخفیفات ویژه‌ای جهت استفاده از حمایت‌های حقوقی بهره‌مند شوند.

پارسا از برگزاری جلسات مشاوره حقوقی رایگان در سازمان بسیج رسانه استان گیلان خبر داد و بیان داشت: اهالی رسانه می‌توانند روزهای سه‌شنبه ساعت ۱۵ تا ۲۰ جهت دریافت مشاوره‌های حقوقی به نشانی رشت، پل طالشان، نرسیده به دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار