کد خبر : 21568
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 دی 1396- 17: 20

خبر خوش سرپرست مدیریت امورمالی شهرداری همزمان با روز رشت

خبر خوش سرپرست مدیریت امورمالی شهرداری همزمان با روز رشت

مجتبی ماه پسند، سرپرست مدیریت امورمالی شهرداری رشت از به روز رسانی حقوق پرسنل و کارکنان شهرداری خبر داد.

به گزارش ‘گیلانستان به نقل از  اداره اطلاع رسانی مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، مجتبی ماه پسند ضمن تبریک روز رشت گفت: با تاکید و پیگیری دکتر مسعود نصرتی شهردار محترم رشت به صورت روزانه و در تمامی جلسات و همچنین ریاست و اعضای محترم شورای اسلامی شهر رشت معوقات حقوق، بیمه و مزایای پرسنل شهرداری رشت پرداخت شد.

سرپرست مدیریت امور مالی شهرداری رشت با اعلام اینکه حقوق مهر ماه پرسنل بخش رفت و روب و فضای سبز از سوی شهرداری پرداخت شده است گفت: طبق بندهای ۳-۵-۱ و ۳-۵-۳ قرارداد منعقده دو ماه حقوق پرسنل بر عهده شرکت های طرف قرارداد است و باید سریعا نسبت به پرداخت حقوق آبان و آذر اقدام نمایند.

مجتبی ماه پسند افزود: در منطقه یک شرکت های پیام سبز سحر و دهکده سبزپوش، در منطقه دو شرکت های کادوس سبز کوهسار، سیمین کاران، نورتابان و قاصدک سبز شمال، در منطقه سه شرکت های آهو تازان، سبز زیور و دروازه سبز شمال، در منطقه چهار شرکت های مهر گستر تابناک و خیزران سازه و در منطقه پنج شرکت های سبز زیور و پیام سبز سحر طرف قرارداد هستند.

وی در ادامه در خصوص نیروهای شرکت های حجمی مستقر در سازمان عمران، کود آلی، کمپینگ عینک، راه بند و خدماتی حوزه مرکز اظهار داشت: حقوق های مربوط به این حوزه ها تا پایان آبان ماه پرداخت شده است.

مجتبی ماه پسند در خصوص نیروهای نگهبانی شرکت مجریان نظم گیل توضیح داد: صورت وضعیت ۲ ماهه مهر و آبان این نیروها در حال جمع بندی است و به محض تهیه و ارائه لیست از سوی ناظرین سریعا پرداخت خواهد شد و تخصیص لازم در نظر گرفته شده است.

سرپرست مدیریت امور مالی شهرداری رشت همچنین از پرداخت حقوق آبان ماه رانندگان خبر داد.

ماه پسند در ادامه با اشاره به چندین ماه وقفه ای که در گذشته در خصوص بیمه تکمیلی پرسنل وجود داشته است گفت: این بیمه با پیگیری های صورت گرفته مجددا برقرار گردید.

وی در ادامه از تمدید اعتبار دفترچه های تامین اجتماعی کارکنان شهرداری رشت خبر داد و تصریح کرد: علاوه بر آن تسهیلاتی نظیر هتل در مشهد مقدس و ناهار برای کارکنان شهرداری در نظر گرفته شده است.

مجتبی ماه پسند اعلام کرد: حقوق معوقه پرسنل رسمی و قراردادی پس از ۲ تا ۳ ماه وقفه به روز رسانی شد.

سرپرست مدیریت امور مالی شهرداری رشت در خصوص کارت های هدیه توضیح داد: کارت هدیه نوروز ۹۵ در دوره جدید مدیریت شهری پرداخت شد و کارت های هدیه روز پدر، روز زن، بازنشستگان و آتش نشانی نیز پرداخت گردید.

ماه پسند همچنین از پرداخت کارت هدیه شب یلدا برای نیروهای حجمی و رفت و روب خبرداد و گفت: برقراری حقوق و مستمری بازنشستگان شهرداری پس از قریب به ۵ ماه از دیگر خدمات ارائه شده است و پرداخت حق سنوات گذشته پرسنل بازنشسته شهرداری نیز انجام شده است.

وی از تهیه تفریغ بودجه سال ۹۴ خبر داد و گفت: همچنین برنامه ریزی های لازم جهت تهیه کلیه لوازم و تجهیزات لجستیک مناطق و سازمانها در ستاد بحران انجام شده است.

سرپرست مدیریت امور مالی شهرداری رشت، اظهار داشت: شهرداری رشت در راستای تکریم کارکنان و پرداخت حق و حقوق پرسنل توان خود را به کار بسته است و جا دارد از پیگیری های مستمر ریاست و اعضای محترم شورا و شهردار محترم رشت کمال تشکر را داشته باشم.

مجتبی ماه پسند تصریح کرد: از تمامی واحدها به ویژه شهرداری های مناطق که در تولید درامد نقش آفرینی کردند تقدیر و تشکر می کنم.

وی در پایان اظهار داشت: دکتر نصرتی شهردار رشت انتظار دارد با حفظ وحدت و همدلی راه آغاز شده را با قدرت ادامه بدهیم تا گامی موثر در راستای کاهش مشکلات مردم برداشته شود و خدمات شاین توجهی از سوی کارکنان شهرداری رشت ارائه شود تا رضای خداوند و شهروندان را به همراه داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار