کد خبر : 2211
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 آذر 1394- 21: 23

خدشه‌ای به اعتماد مردم در جریان انتخابات وارد نشود

خدشه‌ای به اعتماد مردم در جریان انتخابات وارد نشود

رئیس کل دادگستری گیلان گفت: دست‌اندرکاران باید شرایط را به‌گونه‌ای فراهم کنند تا اعتماد مردم بدون هیچ تفکیکی در انتخابات حفظ شود.

به گزارش در گیلان، احمد سیاوش‌پور در همایش هیئت‌های نظارت بر انتخابات گیلان با تسلیت ایام اربعین حسینی (ع) اظهار کرد: در نظامی زندگی می‌کنیم که در طول ۳۶ سال گذشته تمام لحظه‌های آن بسیار مهم بوده و دشمن مشکلاتی برای آن ایجاد کرده‌است.

احمد سیاوش‌پور به پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل مشکلات دشمنان اشاره کرد و افزود: یکی از رمز‌های ماندگاری انقلاب اسلامی وجود پشتوانه مردمی در کنار رهبری است.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در سال جاری، بیان کرد: دست‌اندرکاران انتخابات باید شرایط را به گونه‌ای فراهم کنند تا اعتماد مردم بدون هیچ تفکیکی حفظ شود البته به غیر از آنها که خود را جدا می‌کنند.

رئیس کل دادگستری گیلان بر رعایت اصول قانون اساسی تاکید کرد و یادآور شد: مردم در نظام اسلامی دخالت دارند و دارای حق انتخاب ارکان اجرایی و تقنینی هستند.

سیاوش‌پور با تاکید بر رعایت عدالت توسط هیئت‌های نظارت بر انتخابات، خاطرنشان کرد: امانت‌داری از ویژگی‌های مؤمن محسوب می‌شود و اگر نسبت به این موضوع خیانت شود جبران آن سخت است.

*هیئت نظارت بر انتخابات گیلان بسیجی عمل کند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان نیز در همایش مذکور ایستادگی، استقامت و صبوری را از پایه‌های رسیدن به اهداف بسیج عنوان کرد.

حجت‌الاسلام عزت‌الله معتمد بر انجام وظایف هیئت‌های نظارت بر انتخابات با تکیه بر سه موضوع مذکور تاکید کرد و گفت: اعضای هیئت نظارت بر انتخابات گیلان بسیجی عمل کنند.

به گزارش فارس، همایش هیئت‌های نظارت بر انتخابات گیلان به منظور ارائه موارد آموزشی و نکته‌های تخصصی برای اعضای هیئت‌های نظارت در محل دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان برگزار شد./فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار