کد خبر : 72449
تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1400- 04: 14

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان:

خدمات رسانی به ۲۰۸ نفر در بارش های اخیر گیلان/ آبگرفتگی ۵۷ منزل تخلیه شد

خدمات رسانی به ۲۰۸ نفر در بارش های اخیر گیلان/ آبگرفتگی ۵۷ منزل تخلیه شد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به ارائه خدمت امدادگران این جمعیت به ۲۰۸ نفر از شهروندان گیلانی در بارش های اخیر، گفت: آبگرفتگی ۵۷ منزل مسکونی تخلیه شد.

به گزارش گیلانستان، سیاوش غلامی با اشاره به بارش شدید باران طی روزهای گذشته در استان گیلان، اظهار کرد: از چهارشنبه تاکنون امدادگران این جمعیت به ۲۰۸ نفر از شهروندان ارائه خدمت کرده‌اند.

وی ادامه داد: در این مدت عوامل امدادی جمعیت هلال احمر از شعب و پایگاه‌های امداد و نجات املش، رودسر، فومن، صومعه سرا و رودبار عملیات‌های مختلف نسبت به امدادرسانی خانوارهای گرفتار در آب انجام داده‌اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه آبگرفتگی ۵۷ منزل مسکونی تخلیه شده است، گفت: این عملیات‌ها در شهرهای رودسر، املش، فومن و صومعه سرا انجام شده است.

وی اضافه کرد: شش نفر از ساکنان دو منزل مسکونی در «میانده چابکسر» به مناطق امن و ۲۷ نفر از ساکنین ۲۰ منزل مسکونی «باقلاکش صومعه سرا» توسط عوامل امدادی در مسجد منطقه مذکور اسکان داده شدند.

غلامی با اشاره به فعالیت ۴۴ شعبه، پایگاه و پست امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلان برای مقابله با باران، اظهار کرد: ۳۷ تخت پتو، ۱۰۰ قرص نان، ۸ کیلوگرم خرما و ۱۲۰۰ بطری آب معدنی بین افراد متأثر از بارش باران و وقوع سیل در منطقه باقلاکش صومعه سرا توزیع شد.

وی به امداد رسانی به یک زوج جوان در راه مانده در ارتفاعات رودبار نیز اشاره کرد و افزود: در پی وقوع بارش برف و کولاک در ارتفاعات رودبار، عوامل امدادی جمعیت هلال احمر به یک زوج گرفتار شده در برف امداد رسانی کرده و آنها را به منطقه امن انتقال دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به لجستیک جمعیت هلال احمر، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر با ۸۰ دستگاه انواع خودروی امدادی شامل آمبولانس کمک دار، ست نجات، خودروهای کمک دار و خودروهای پشتیبانی همچنان در حال فعالیت و خدمت به مردم گرانقدر استان هستند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار