کد خبر : 69292
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۵

رئیس بیمارستان ولی عصر (عج) رشت:

خدمت‌رسانی بیمارستان ارتش به بیماران کرونایی

خدمت‌رسانی بیمارستان ارتش به بیماران کرونایی

رئیس بیمارستان ولی عصر (عج) رشت گفت: با شیوع ویروس کرونا و وضعیت اضطراری کشور بیمارستان فوق تخصصی ولی عصر (عج) آموزش تخصصهای دریایی باقرالعلوم (ع) نیروی دریایی راهبردی ارتش در اختیار عموم مردم و در حال خدمات‌رسانی به بیماران کرونایی می‌باشد.

به گزارش گیلانستان، ناخدایکم پزشک سعیدی نیا امروز در دیدار با معاون هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی مرکز آموزش فرماندهی آموزش تخصصهای دریایی باقرالعلوم (ع) با بیان اینکه بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) از اسفند سال ۱۳۹۸ با شروع بحران کرونا مانند همیشه بنا به نیاز جامعه اقدامات درمانی متناسب با نوع بحران وارد میدان عمل شد ، اظهار کرد: این مرکز با دستور مقام معظم رهبری در بسیج امکانات درمانی نیروهای مسلح در یکسال اخیر به طور جدی به مدد بیماران کرونایی استان گیلان شتافت.

وی با اشاره به ارائه خدمات CCU، بسیج آزمایشگاهی در ارائه تست‌های خون و تست سریع رپید و اسکن ریه به بیماران کرونایی گفت: با شروع پیک پنجم و بحران کرونا در استان گیلان این مرکز درمانی با تمام قوا و با تعطیل کردن تمام خدمات عادی از قبیل درمانگاه تخصصی، اعمال جراحی غیر اورژانسی، بخش‌های تخصصی بستری و غیره تمام تخت‌های بیمارستان به بیماران کرونایی استان اختصاص یافت.

رئیس بیمارستان ولی عصر (عج) رشت با اشاره به بسیج امکانات نیروی دریایی مستقر در گیلان تصریح کرد: با همکاری خوب فرماندهان منطقه چهارم دریایی انزلی، آموزش تخصصهای دریایی رشت و مرکز آموزش تفنگداری منجیل با تعطیل نمودن آموزش‌های غواصی تعداد ۳۵ عدد کپسول اکسیژن به بیمارستان ولی عصر (عج) اختصاص داده شد.

سعیدی نیا با اشاره به تلاش‌ها و جانفشانی‌های کادر درمان و خدماتی بیمارستان افزود: صمیمانه از پرسنل بیمارستان که با همه خستگی و کمبودها بدور از هرگونه هیاهوی تبلیغاتی و با تکیه بر توانایی و تجاربشان خدمات ارزنده‌ای را به بیماران کرونایی رساندند تشکر کنم که به حول قوه الهی تعداد فوتی‌های این مرکز درمانی کمتر از انگشتان یک دست بوده که آن عزیزان هم متاسفانه با کهولت سن و از ایمنی بسیار پایینی برخوردار بودند.

به گفته وی، با محیا شدن دستگاه‌های اکسیژن‌ساز و یا اختصاص کپسول‌های اکسیژن از سوی مسؤولین درمان استان، این مرکز درمانی آمادگی پذیرش و ارائه خدمات به بیماران بیشتری می‌باشد.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار