کد خبر : 86536
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۷

سرپرست منطقه ۵ شهرداری رشت:

خدمت به مردم وظیفه ذاتی ماست/ احداث پارک ۴ هزار متری و بازگشایی خیابان ۳۵ متری در سال آینده

خدمت به مردم وظیفه ذاتی ماست/ احداث پارک ۴ هزار متری و بازگشایی خیابان ۳۵ متری در سال آینده

.

به گزارش خبرنگار سرویس شهری گیلانستان، سید مهدی طبائی سرپرست منطقه ۵ شهرداری رشت به همراه ابوالفضل دوستدار معاون خدمات شهری و اجرایی شامگاه چهارشنبه با حضور در حسینیه حضرت رقیه(س) خیابان شهید باهنر ضمن دیدار با هیئت امنا و نمازگزاران ، نیازها و مشکلات محله را مورد بررسی قرار داد.

وی پس از استماع درخواست‌های مردم در حوزه‌های مختلف اظهار کرد: شهرداری منطقه برای لکه‌گیری و روکش آسفالت کوچه ها و خیابان، ساماندهی احشام سرگردان و سگ های بلاصاحب، احداث مجموعه فرهنگی، ورزشی و هنری و پارک بازی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد زیرا خدمت به مردم وظیفه ذاتی ماست و هیچ منّتی بر آنان نیست.

مدیر منطقه ۵ شهرداری رشت از بازگشایی خیابان ۳۵ متری جنب حسینیه حضرت رقیه(س) خبرداد و ابراز نمود: یکی از برنامه‌های ما برای مردم این محل احداث پارک ۴ هزار متری در انتهای خیابان دلدار است که ان شاالله در سال ۱۴۰۲ به بهره برداری خواهد رسید.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: طی بازدیدهای روزانه از سوی شهرداری موارد و نیازهای محلات شناسایی و در دیداری با اهالی منطقه مطابق برنامه ریزی‌ های صورت گرفته در معاونت های مربوطه شهرداری، در اسرع وقت به مرحله اجرایی خواهیم رسید.

طبائی همکاری و همراهی شهروندان با شهرداری را عامل مهمی در تداوم خدمات دانسته و افزود: اموال عمومی شهری و شهرداری متعلق به شهروندان بوده و مردم با صیانت از این اموال، شهرداری را بیش از پیش در ارائه خدمات یاری خواهند نمود.

وی در خاتمه افزود: مجموعه شهرداری منطقه ۵، با افتخار و با تمام امکانات برای جلب رضایت در خدمت شهروندان محترم سطح حوزه شهرداری منطقه ۵ خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار