کد خبر : 5319
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهریور 1395- 57: 1

خصوصیات یک امام جماعت موفق/ مساجد و هیئت هایمان باید در طراز جهانی باشد + تصاویر

خصوصیات یک امام جماعت موفق/ مساجد و هیئت هایمان باید در طراز جهانی باشد + تصاویر

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروزه ما به دنبال مسجدی هستیم که به بحث تمدن اسلامی به صورت ویژه بپردازد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی گیلانستان، آیت الله رضا رمضانی در نشستی صميمي با نمازگزاران مسجد امام حسين(ع) رشت، ضمن تقدیر و تشکر از قاریان، موذنان و فعالان فرهنگی این مسجد و همچنین ابراز خرسندی بابت پویایي این مسجد و اجرای نماز در سه وقت (با توجه به گزارشات ارائه شده) اظهار نمود: وجود افراد تحصیل کرده و فعال در مسجد امام حسین(ع) علل دست یابی به این موفقیت هاست.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه به اقتدار ملت ایران اسلامی و صاحب نظر بودن این ملت اشاره نمود و خاطرنشان کرد: ما معتقدیم تمدن ما با تدین بدست می آید و بر خلاف تفکر اکثریت، این مهم با علم روز بدست آمدنی نیست.

وی همچنین با اشاره به بيانات اخیر مقام معظم رهبری تصریح کرد: امروزه ما به دنبال مسجدی هستیم که به بحث تمدن اسلامی به صورت ویژه بپردازد.

آیت الله رمضانی ضمن ابراز علاقه پنسبت به این نوع نشست های فرهنگی و صمیمی، افزود: این گونه نشست ها باید تداوم داشته باشد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه به شرح خصوصیات یک امام جماعت پرداخت و گفت: امروزه امام جماعتی در مسجد موفق خواهد بود که به تمامی مسائل معنوی، سیاسی، اخلاقی، اجتماعی و آسیب های آن آگاه باشد. مساجد و هیئت هایمان باید در سطح و طراز جهانی قرار گرفته و مبلّغ دین و آیین اسلامی باشند.

وی با اشاره به فراهم سازی مقدمات ظهور امام زمان (عج) ابراز نمود:  کار برای امام زمان را در هر موقعیتی که هستیم و به اندازه توانی که داریم انجام دهیم، هرچند اندک باشد و باید در این راه ایستادگی و مقاومت داشته باشیم تا موانع را از پیش رو برداریم.

آیت الله رمضانی با تشویق فعالیت جوانان در حوزه فضای مجازی و ترویج و تبلیغ دین اسلام در سطح جهانی خاطر نشان کرد: این امر مهم با فراگیری زبان های زنده دنیا و علم روز میسر خواهد شد.

/انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار