کد خبر : 6832
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 آذر 1395- 56: 13

خطرناک‌ترین دشمن مسلمانان افرادی هستند که نفاق سیاسی دارند/ باید منافقین را به مردم شناساند و منزوی کرد

خطرناک‌ترین دشمن مسلمانان  افرادی هستند که نفاق سیاسی دارند/ باید منافقین را به مردم شناساند و منزوی کرد

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه افراد مذکور به دنبال محدود کردن اختیارات ولی فقیه هستند، گفت: افراد دارای نفاق سیاسی تظاهر به دین اسلام کرده و به دنبال جدایی دین از سیاست هستند.

حجت‌الاسلام عزت‌الله معتمد ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای بالاچاف شهرستان لنگرود اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های محوری شخصیت شهدا و مجاهدان فی‌سبیل‌الله صداقت و اخلاص آنها در جهاد و مبارزه با دشمن بود.

وی با اشاره به اینکه شهدا با الگوگیری از اخلاص شهدای کربلا ماندگار شدند، افزود: بعضی‌ها به میدان نبرد وارد شدند و از آنجا که ایستادگی نکردند و خلوص نیت نداشتند از مسیر انقلاب خارج و به فراموشی سپرده شدند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان جامعه امروز را نیازمند جهاد با اخلاص برای مبارزه با استکبار و ظالم دانست و تصریح کرد: در میدان جهاد، نفاق سیاسی خطر جدی برای حکومت‌های توحیدی و اسلامی به شمار می‌رود.

وی تضعیف حاکمیت دینی و حکومت اسلامی و انحراف مردم و جامعه اسلامی را از کارکرد مهم نفاق سیاسی دانست و ادامه داد: افراد دارای نفاق سیاسی روی خط عوام فریبی حرکت می‌ کنند.

معتمد با بیان اینکه افراد مذکور به دنبال محدود کردن اختیارات ولی فقیه هستند، افزود: افراد دارای نفاق سیاسی تظاهر به دین اسلام کرده و به دنبال جدایی دین از سیاست هستند.

وی اضافه کرد: برخی سخن از صلابت، دشمن‌شناسی و … می‌زنند اما به دنبال ارتباط برقرار کردن با بیگانگانی هستند که امام راحل فرموده بود اینها دشمن انقلاب و اسلام هستند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: در طول تاریخ افراد با نفاق سیاسی مشاهده می‌کنیم که پیشتازی در انقلاب و منصب‌داری و دینداری داشتند اما به موجودات خطرناکی برای نهضت رسول‌الله و انقلاب و امام تبدیل شدند و با ادبیات دشمن به مقام معظم رهبری حمله می‌کنند.

وی با اشاره به ایجاد شکاف نظری و تئوری در افکار و اندیشه‌های افراد دارای نفاق سیاسی، تصریح کرد: این افراد آلوده به افکار غیر توحیدی با شکاف روحی و ایمانی شدند و در لایه‌های دولتی متبلور و بارور می‌شوند و به غارت بیت‌المال می‌پردازند که باید مواظب بود.

معتمد با بیان اینکه شهدای دفاع مقدس با بصیرت به میدان نبرد رفتند و از سرزمین خود دفاع کردند، افزود: امروز نیاز جامعه ما به بصیرت است تا خائن از خادم تشخیص داده شود.

وی رسالت عظیم قرآن را هدایت و سعادت بشر خواند و خاطرنشان کرد: افراد با نفاق سیاسی خطرناک‌ترین و سخت‌ترین دشمن جامعه مسلمانان هستند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان یادآور شد: کسانی که به سفره‌ شهدا دست‌درازی کنند نه تنها خدمتگزار جامعه نیستند بلکه خون مقدس شهدا را پایمال و تبعیض طبقاتی ایجاد کرده‌اند.

وی با اشاره به کسانی که دشمن را مقدم می‌دارند و ترقی و پیشرفت جامعه را تنها نزد بیگانگان می‌بینند، گفت: امام(ره) فرمود آمریکا باید نابود و صهیونیسم محو شود.

معتمد با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی از ناحیه نفاق سیاسی در خطر جدی است، متذکر شد: باید با نفاق سیاسی که برای براندازی حکومت اسلامی تلاش می‌کند سخت گرفت و جنگید و آنها را به مردم شناساند و منزوی کرد./فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار