کد خبر : 20475
تاریخ انتشار : شنبه ۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶

خطر رسانه های روشنگر برای نظام و انقلاب بیشتر است، یا فساد آقازاده ها و برخی مقربان بیوت معنوی؟!

خطر رسانه های روشنگر برای نظام و انقلاب بیشتر است، یا فساد آقازاده ها و برخی مقربان بیوت معنوی؟!

باید پرسید که خطر انتشار مطالب روشنگرانه در رسانه ها برای نظام و انقلاب اسلامی بیشتر است، یا فسادهای آشکار و پنهان برخی آقازاده ها و اطرافیان با سوء استفاده از جایگاه معنوی بیت ایشان؟!

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، اخیرا یکی از چهره های معنوی استان گیلان در نشستی با بیان اینکه رسانه ها نباید مردم را نسبت به‌نظام، مقام معظم رهبری و دولت بدبین کنند، گفت: برخی از رسانه ها می‌بینند که مردم چه چیزی خوششان می‌آید و به دنبال آن می‌روند.

این موضوع در برخی محافل سیاسی و رسانه ای استان با واکنشهای متفاوتی همراه بوده است و عده ای چنین استنباط کرده اند که این شخصیت معنوی استان که ظاهرا روزها و ماه های آخر حضورش در استان را سپری می کند و احتمالا به یکی از شهرهای مقدس قم و مشهد جهت ادامه فعالیت های حوزوی نقل مکان می کند و از آنجایی که رسانه ها نقش بسزایی در بیان حقایق پیرامون فسادهای اقتصادی برخی از اطرافیان ایشان داشته اند، به این دلیل متهم به گرایش موضع گیری به نفع عامه مردم شده اند و در نتیجه اهداف ضدانقلاب را دنبال میکنند!

این عالم دینی استان که در گذشته های دور از نام و آوازه خوبی بین مردم استان و مسئولان کشور برخوردار بود، طی سالیان اخیر با اعتماد بیش از اندازه به برخی از اطرافیان نااهل و منفعت طلب و دور کردن نیروهای انقلابی از خود؛ زمینه نارضایتی مردم و فسادهای اقتصادی آنان را فراهم کرده است.

حال باید پرسید که خطر انتشار مطالب روشنگرانه در رسانه ها برای نظام و انقلاب اسلامی بیشتر است، یا فسادهای آشکار و پنهان برخی آقازاده ها و اطرافیان با سوء استفاده از جایگاه معنوی بیت ایشان؟!

گیلانستان فعلا بنا ندارد به بیان مصادیق و شرح حال آنان پرداخته و در صورت ضرورت در اختیار افکار عمومی قرار خواهد داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار