کد خبر : 5983
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مهر 1395- 29: 0

خطر رفت و آمد عده ای با تفکرات لندنی و ضد انقلاب در بیوت برخی حضرات

خطر رفت و آمد عده ای با تفکرات لندنی و ضد انقلاب در بیوت برخی حضرات

درد امروز ما انتساب القاب بی در و پیکر نیست بلکه سوء مراقبت برخی بیوت حضرات در آمد و شد تفکرات لندنی و ضد انقلابیست.

به گزارش سرویس یادداشت گیلانستان، حاج محمد عباس پور از مداحان اهل بیت(ع) استان گیلان به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) طی یادداشتی نوشت:

۱-ما مداحان امام حسین علیه السلام ،باید در محرم و صفر روضه ی غربت اسلام را بخوانیم این مفاسد اجتماعی مصیبت بزرگی است و بالاتر از آن افکار سکولاری در برخی مذهبیون جامعه است، لازم است بشدت با افکار سکولاری و مادی گرایانه , حتی در برخی مداحان و آخوندها و نیز هیئتها اگر بود , مبارزه کنیم.

۲-رشد قارچی هیئت و مداح در جامعه , فقط برای اهل آمار دادن , افتحار آمیز است و گرنه, افتخار در رشد و اشاعه ی تفکر حسینی (ع) در جامعه است.

۳-آفت بزرگ امروز جامعه ی دینی ما بی تفاوتی به مقوله اسلام سیاسی است. نمیشود دم از خواندن و ختم چله زیارت عاشورا بزنیم ولی در طرف دیگر از ظلمی که توسط ظالمان بر مظلومان زمان یعنی شیعیان و قاطبه ی مسلمانان میرود , غافل باشیم ! ! ! چرا این زیارت عاشورایی که شبها و روزهای محرم , بیشتر جلسات به نور آن مزین است ،به دقت نمیخوانیم؟ ! *جملاتی مثل علیکم و علی أشیاعکم *اللهم اللعن اول ظالم …و آخر تابع … به اینها بیشتر دقت کنیم و برای مردم تبیین کنیم که؛
علاوه بر قرابت و همنشینی شیعه با موالیانش در ظلمی که بر آل الله رفته نیز ،قرین است و بخاطر تقید به مکتب اهل بیت است که بر شیعیان و مسلمین ظلم میشود .
و یا اینکه آخرین متابعان ظلم بر اهل بیت در زمانه ما ،شمرصفت های نان به نرخ روز خور و دغل بازند که گاهی برخی در کسوت شریف و مقدس جانبازیت , خنجر بر اسلام میکشند. و یا عمرسعد صفتهایی که جلوات مطامع دنیا کورشان کرده و فرصت شناخت راه هدایت را ندارند یا آل زیاد مسلکهایی که خانوادگی و آلی , حمله به اسلام میکنند حال یا با خاطرهای کذایی شان یا با نسل پلیدشان  و زمانی هم با فیشهای حقوق نجومیشان . یا سلیمان صرد خزاعی هایی که فقط از دین تسبیح هزار دانه و سجاده نشینی و گوشه گیری را یاد گرفتند. بدبختهای کج اندیش و مغرور بصلات مکسوره …

۴-ما مداحان با افتخار در این ماه محرم , روح برائت را در روضه ها و اشعار و نوحه ها جلوه میدهیم.

۵-خطر در شخص شیعه لندنی نیست , حضرت آقا مقام معظم رهبری روحی فداه ،بیشتر ناراحت تفکر لندنی در جامعه ی دینی است . واقعا درد امروز ما انتساب القاب بی در و پیکر نیست بلکه سوء مراقبت برخی بیوت حضرات در آمد و شد تفکرات لندنی و ضد انقلابیست . باید ریشه و پیشینه افراد را ملاحظه کرد و بعد به آنها میدان داد، ساده انگاریست که نسبت به انتساب القاب ناراحت بشویم و بعد نسبت به آیات الشیاطینی که همه فن حریفند و بر ساق منازل خود عکس مرجعیت خود خوانده ی انگلیسی را نصب میکند و… در برخی محراب و منابر و بیوت آقایان در راستای اعمال سیاست نفوذ ،ریشه دوانده اند بی تفاوت باشیم . در اینصورت و علی الاسلام السلام .

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بنده خدا پنجشنبه , ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۲

مرگ بر منافق

رفتن به نوار ابزار