کد خبر : 32358
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 دی 1397- 37: 16

خط قرمز اعضای شورا در انتخاب شهردار منافع شهروندان است/ زیر بار فشار و مصلحت اندیشی فردی و جناحی قرار نخواهم گرفت

خط قرمز اعضای شورا در انتخاب شهردار منافع شهروندان است/ زیر بار فشار و مصلحت اندیشی فردی و جناحی قرار نخواهم گرفت

رییس شورای اسلامی شهر رشت گفت: یقینا صلاحیت و شایسته سالاری مهمترین معیار در انتخاب شهردار رشت خواهد بود و اعضای شورای شهر در این زمینه متفق القول هستند.

به گزارش گیلانستان، رییس شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر این موضوع که اعضای شورای شهر عزم جدی جهت انتخاب شهردار در سریع ترین زمان ممکن را دارند اظهار داشت: یقینا صلاحیت و شایسته سالاری مهمترین معیار در انتخاب شهردار رشت خواهد بود و اعضای شورای شهر در این زمینه متفق القول هستند.

سید امیرحسین علوی افزود: تحت هیچ شرایطی زیر بار فشار و مصلحت اندیشی های فردی و جناحی قرار نخواهم گرفت و خط قرمز اعضای شورا در موضوع انتخاب شهردار منافع شهروندان و مصلحت شهر رشت میباشد و در این مسیر به هیچ وجه یک گام عقب نخواهیم کشید.

وی با بیان این موضوع که اجرای طرح های کلان مد نظر علی الخصوص در حوزه های زیرساخت و عمرانی با هدف تسریع در توسعه شهر مد نظر مجموعه شورای پنجم میباشد نیل به این هدف را مستلزم انتخاب شهرداری کاردان و شایسته با مؤلفه های قابل اتکا در وزه مدیریت دانست.
علوی با اشاره به حواشی اخیر در خصوص انتخاب شهردار، اختلاف نظر در مجموعه ای همچون پارلمان محلی را امری طبیعی و نشان از پویایی آرا دانست لیکن بروز تقابل های نامتعارف و ایجاد حواشی که باعث تنزل کیفی خدمت به شهروندان گردد را امری مردود دانست که باید همگان از آن پرهیز کنند.
رییس شورای شهر رشت در انتها ابراز امیدواری کرد: با ایجاد فضایی عقلانی و وحدت در رویه به زودی انتخابی اصلح از سوی اعضای شورای پنجم جهت احراز سمت شهرداری رشت انجام خواهد گرفت و مجموعه مدیریت شهری در کنار یکدیگر به رسالت خدمت به بهترین نحو ممکن خواهد پرداخت./ ایلنا
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

روشن دوشنبه , ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰

بله شما درست میفرمایید!. ولی چرا در هر دور انتخاب شهردار رشت یه فرد مسئله دار یا فتنه گر جزء لیست شورای رشت قرار داره؟! اگر شماها مصلحت اندیش و منافع شهر رشت و مردم رو می فهمیدید حال روز شهر این نبود.

رفتن به نوار ابزار