کد خبر : 25636
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 اردیبهشت 1397- 12: 20

خواهرزاده نماینده رشت، مُزد خوش‌خدمتی‌اش به اصلاحات را از استاندار گیلان گرفت!

خواهرزاده نماینده رشت، مُزد خوش‌خدمتی‌اش به اصلاحات را از استاندار گیلان گرفت!

امیر محمدپوری ویشکایی خواهرزاده نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی سرپرست اداره کل پدافند غیر عامل استانداری شد.

به گزارش گیلانستان، با صدور احکامی از سوی استاندار گیلان سرپرست اداره کل پدافند غیر عامل و سرپرست دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری منصوب شدند.

مصطفی سالاری استاندار گیلان در این احکام امیر محمدپوری ویشکایی خواهرزاده نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی را به عنوان سرپرست اداره کل پدافند غیر عامل استانداری و عبدالحسین داداشی نیاکی را نیز به سمت سرپرست دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری منصوب کرد.

گفتنی است محمدپوری در اوایل ریاست جمهوری حسن روحانی با حمایت دایی‌اش توانست از کارمندی در اداره بنادر و کشتیرانی، به پست مدیرکلی در کتابخانه های عمومی استان گیلان منصوب شود. در مهرماه سال ۹۵ نیز به دلیل اهانت رسانه تحت مدیریتش به قوم تالش، از این مسئولیت برکنار شد. دیری نگذشت که استاندار وقت برای جلب رضایت دایی جان وی هم که شده، این ژن خوب را به سمت مدیرکل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری منصوب کرد.

امروز نیز بعد از خوش خدمتی های فراوان محمدپوری به جناح اصلاحات و تلاشهای شبانه روزی وی برای رای آوردن حسن روحانی در انتخابات گذشته، مزدش را دریافت نمود و سرپرست اداره کل پدافند غیر عامل استانداری گیلان شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار