کد خبر : 16612
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸

خودشیرینی برخی منتخبین شورا در استانداری/ 5 گزینه‌ مطلوب اصلاح طلبان برای تصدی بر شهرداری رشت!

خودشیرینی برخی منتخبین شورا در استانداری/ 5 گزینه‌ مطلوب اصلاح طلبان برای تصدی بر شهرداری رشت!

منتخبین شورای پنجم رشت در حال بررسی گزینه های موجود برای سکانداری بر شهرداری رشت می باشند. اما بین گزینه های موجود جریان و جبهه اصلاح طلبان در تلاشند یکی از 5 نفر موردنظرشان شهردار آینده رشت شود.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، هرچه به 12 شهریور و پایان رسمی فعالیت شورای چهارم شهر نزدیک می شویم، بازار گمانه زنی و رایزنی ها برای تصدی افراد بر شهرداری هم بیشتر می شود.

شورای چهارم رشت با همه نقاط قوت و ضعفی که در طی 4 سال گذشته داشت، می بایست کمتر از یک ماه دیگر جای خود را به شورای جدید و پنجم شهر دهد و این افراد هستند که باید شهردار آینده رشت را مشخص کنند.

برخی اعضای شورای چهارم رشت بعد از انتخابات اخیر و اطلاع از عدم رای آوریشان استیضاح شهردار وقت یعنی ثابت قدم را کلید زده و علی رغم اینکه 2 ماه به پایان کارشان مانده بود وی را عزل نمودند.

بعد از برکناری ثابت قدم این اعضای شورا فرامرز جمشید پور را به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب و به ایشان نامه ای نوشتند که در این روزهای پایانی، از هرگونه عزل و نصب در سطح مدیران زیر مجموعه اش خودداری نماید تا شهردار آینده برای انتصابات تصمیم گیری کند. اما در چند روز اخیر زمزمه هایی به گوش می رسد که همین اعضای شورا تحمل حضور جمشید پور را هم نداشته و خواهان تغییر وی در این سه هفته پایانی عمر شورای چهارم هستند! و از یک عضو فعلی شورا به همراه یک عضو مسئله دار شورای پنجم نیز به عنوان نامزدهای تصدی بر سرپرستی شهرداری نام برده می شود!

منتخبین شورای پنجم شهر رشت نیز که بعد از انتخابات جلسات منظم و متعددی با یکدیگر داشته اند، در حال بررسی گزینه های موجود برای سکانداری بر شهرداری رشت می باشند. اما بین گزینه های موجود، جریان و جبهه اصلاح طلبان گیلان در تلاشند یکی از 5 نفر موردنظرشان شهردار آینده رشت شود!

آقایان جمشید رسایی(رئیس جهاد دانشگاهی گیلان)، اسماعیل عبداللهی(فرماندار سابق شهرستان های گیلان)، محمد زالفی(فرماندار رشت در دولت اصلاحاتحامد عبداللهی(منتخب شورای پنجم و شهردار سابق منطقه 5 رشت) و سروش اکبرزاده(رئیس مجمع فرهنگیان استان گیلان) 5 گزینه مطلوب جریان اصلاحات برای تصدی شهرداری رشت هستند.

حتی عده ای از منتخبین شورا جهت خودشیرنی و چراغ سبز گرفتن از استانداری گیلان، با برخی مقامات ارشد استانداری هم رایزنی نموده و درصددند نظرشان را در انتخاب شهردار اعمال نمایند!

امید است اعضای جدید شورای شهر رشت در انتخاب شهردار جناحی و سیاسی عمل نکرده و کسی را برای جایگاه حساس شهرداری برگزینند که ضمن جلب رضایت عموم مردم جامعه در خدمت رسانی، شهر را با محوریت عقلانیت، عمران، آبادی، پیشرفت و توسعه به پیش برد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار