کد خبر : 12147
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 اردیبهشت 1396- 26: 16

خودکفایی در بنزین حاصل تلاش پاسداران در عرصه‌های اقتصادی است

خودکفایی در بنزین حاصل تلاش پاسداران در عرصه‌های اقتصادی است

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به افتتاح پالایشگاه خلیج فارس در کشور توسط سپاه پاسداران گفت: اکنون ما در تولید بنزین خودکفا شدیم و می‌توانیم صادرکننده بنزین باشیم که این مهم حاصل تلاش پاسداران ما در عرصه‌های اقتصادی است.

به گزارش گیلانستان، سردار محمد عبدالله‌پور در گفت‌وگویی با گرامیداشت میلاد پربرکت حضرت سیدالشهدا (ع) و یاد و خاطره شهدای گلگون کفن که امنیت را برای کشور به ارمغان آوردند اظهار داشت: امام خمینی (ره) امروز را به نام روز پاسدار نامیدند چرا که پاسداران با پیروی از راه امام حسین (ع) باید دین اسلام را در همه لحظات  محافظت کنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه اصلی‌ترین سلاح سپاه ایمان است گفت: امروز سپاه مفتخر است که با تمام توانایی‌هایی که در خود جمع کرده با تأسی از سیدالشهدا (ع) برای پاسداری از دین مبین اسلام و این مزر و بوم و این ملت در تلاش است تا کوچکترین خدشه‌ای به انقلاب و ایران اسلامی وارد نشود.

وی با اشاره به اینکه سپاه با گردهم آوری نیروهای مومن و انقلابی و جوان و کارآمد در عرصه‌های مختلف در حال کمک و یاری رساندن به اسلام عزیز و دولت و ملت است خاطرنشان کرد: سپاه یک سازمان بزرگ مردمی است که بیش از ۲۵ میلیون نیروی کارآمد را در خود دارد.

سردار عبدالله‌پور با تاکید بر اینکه افتخار ما سربازی برای خدمت به اسلام و مردم این سرزمین اسلامی است، ابراز داشت: توانمندی سپاه در عرصه‌های مختلف آنقدر زیاد شده که همه دشمنان با همه توان‌شان نمی‌توانند هیچ ضربه‌ای به این مملکت وارد کنند.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه سپاه به کمک بسیج و نیروهای مومن، توانمندی دور کردن همه دشمنان از اطراف ایران را دارد افزود: آرامش امروز ایران مرهون فداکاری و خون شهدایی است که این فضای امن را برای کشور به‌وجود آورده‌اند.

وی با اشاره به افتتاح پالایشگاه خلیج فارس توسط سپاه پاسداران اظهار داشت: اکنون ما در تولید بنزین خودکفا شدیم و می‌توانیم صادرکننده بنزین باشیم که این مهم حاصل تلاش پاسداران ما در عرصه‌های اقتصادی است.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه سپاه به‌دلیل ویژگی انقلابی و نهادی‌بودن خود در همه عرصه‌ها برای حل مشکلات آماده است خاطرنشان کرد: اگر مسئولان ما به نیروهای مردمی اتکا کنند هیچ مشکل اقتصادی در کشور غیرقابل حل نیست.

فرمانده سپاه قدس گیلان تصریح کرد: در مهار آب‌ها و مدیریت انرژی و حل مشکل بیکاری که بلای جان کشور شده این توانمندی در سپاه وجود دارد که با استفاده از توان مردم و به حرکت درآوردن این پتانسیل بالقوه، معجزه‌ای در حل مشکلات کشور رخ دهد.

وی افزود: هرچند ساختار دولتی ما خیلی نمی‌توانند با ساختار مردمی خود را هماهنگ کنند اما اگر این هماهنگی ایجاد شود و این توان و انرژی به حرکت درآید این رخدادهایی که به کمک سپاه در حوزه اقتصادی در کشور رقم خورده است، صدها برابر می‌شود.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با اشاره به اینکه امیدواریم دولتی‌ها بر نیروهای مردمی تکیه کنند اظهار داشت: با تکیه بر نیروهای مردمی و انقلابی همه مشکلات اقتصادی قابل حل است.

سردار عبدالله پور افزود: امروز سپاه به کمک بسیجیان در بخش‌های کشاورزی، آبخیزداری، دامپروری و گیاهان دارویی در حال فعالیت است و در سالی که اشتغال و تولید نام گرفته تمام همت سپاه در تحرک دادن به این حوزه‌ها است تا گام‌های بلندی در پیروی از ولی امر مسلمین در حل مشکلات برداشته شود./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار