کد خبر : 3338
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۷

خود را نامزد کردم تا حامی ولی فقیه باشم/ عوامل نفوذی می خواهند در خبرگان نفوذ کنند

خود را نامزد کردم تا حامی ولی فقیه باشم/ عوامل نفوذی می خواهند در خبرگان نفوذ کنند

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه سه دوره در خبرگان بوده ام گفت: علاوه بر تجربه چند ساله، با مطالعات و تحقیقاتی که در زمینه ولایت فقیه دارم می توانم بیشتر کمک کنم.

به گزارش درگیلان، آیت الله قربانی در دیدار با جمعی از مسوولین و نامزدهای انتخاباتی شهرستان صومعه سرا ضمن خیر مقدم به حضور گرمشان اظهار کرد: وجود امام و ولایت لطف است و در مسیر انسان نقش تعالی و کمال دارد.

وی وجود مژگان چشم را به حضور امام تشبیه کرد و افزود: اگر مژگان چشم نباشد انسان می تواند ببیند اما گرد و غبار چشم انسان را کور می کند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره بر اینکه هر کسی از دایره امام و ولایت خارج شود به سرنوشت تکفیری ها دچار می شود افزود: یکی از دلایلی که تکفیری ها و داعشی ها بوجود می آیند، خروج از دامنه الهی و دور بودن از حریم ولایت رسول الله است.

آیت الله قربانی با بیان اینکه خبرگان دینی و فقیهان اسلامی راه را به انسان ها نشان می دهند، افزود: خبرگان چراغ راه و هادی بخش مردم است و انسان ها را به مسیر مشخص هدایت می کنند و مردم وظیفه داراند از فقیه جامع الشرایط اطاعت کنند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه همه مراجع نمی توانند در جایگاه امامت ولی فقیه باشند، اشاره کرد: علمایی که مجتهد هستند و در راستای تعلیمات پیامبر تربیت شده باید در میان جمع فقها بنشینند.

عضو گیلانی مجلس خبرگان با اشاره بر اینکه عوامل نفوذی می خواهند در خبرگان نفوذ کنند گفت: من خود را کاندیدا کرده ام تا حامی ولی فقیه باشم.

وی با بیان اینکه سه دوره در مجلس خبرگان بوده ام گفت: علاوه بر تجربه چند ساله، با مطالعات و تحقیقاتی که در زمینه ولایت فقیه دارم می توانم بیشتر کمک کنم.

وی با تاکید مردم بر حضور پرشکوه شان در پای صندوق های رای گفت: هم نمایندگانی را مانند مدرس را انتخاب کنید و هم خبرگان صالحی که در وقت مقرر کار درست و انتخاب درست انجام دهند.

وی با بیان اینکه تکلیف است که نماینده خوب در خبرگان انتخاب شود گفت: مردم باید نماینده خبره و شایسته را انتخاب کنند تا اگر جامعه بدون امام شد، مشکلی در این مورد پیش نیاید./کاسپین

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار