کد خبر : 74067
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ دی ۱۴۰۰ - ۷:۴۴

مدیرکل کمیته امداد گیلان:

خیرین گیلانی ۱۰۰۰ دستگاه وسایل گرمایشی برای مددجویان استان تهیه کردند

خیرین گیلانی ۱۰۰۰ دستگاه وسایل گرمایشی برای مددجویان استان تهیه کردند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان گفت: بیش از هزار دستگاه وسایل گرمایشی امسال با کمک خیرین و مردم نیکوکار بین مددجویان استان توزیع‌ شد.

به گزارش گیلانستان، عباس اهرابی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدام کمیته امداد برای کمک به خرید لوازم منزل مددجویان اظهار داشت: بیش از یک هزار دستگاه وسیله گرمایشی و همچنین ۴۰۰ دستگاه وسایل سرمایشی از ابتدای سال تاکنون بین مددجویان استان توزیع‌ شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گیلان گفت: یکی از برنامه‌های این نهاد، تأمین لوازم ضروری زندگی مددجویان است و هر ساله تعدادی لوازم گرمایشی در ابتدای فصل سرد سال به مددجویان در مناطق محروم و سردسیر به‌ویژه نقاطی که اخیراً به شبکه گاز طبیعی کشور متصل شدند، اهداء می‌شود.

اهرابی با اشاره به دیگر اقدامات این نهاد در این راستا خاطرنشان کرد: ۶۹۰ دستگاه بخاری گازی بین خانواده‌های نیازمند به وسایل گرمایشی در آذرماه امسال توزیع و همچنین ۷۰ درصد اقلام مذکور به مددجویان در مناطق محروم استان تحویل داده شد.

وی با بیان اینکه بیش از یک هزار دستگاه وسیله گرمایشی شامل بخاری و آبگرمکن از ابتدای سال تاکنون بین مددجویان توزیع شد گفت: همچنین ۴۰۰ دستگاه وسایل سرمایشی شامل یخچال، پنکه، کولر و سایر وسایل زندگی اعم از تلویزیون، پتو، ماشین لباسشویی، فرش و اجاق گاز بین مددجویان استان توزیع‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان با اشاره به میزان اعتبار هزینه شده برای تهیه این اقلام افزود: بیش از ۲۳ میلیارد ریال برای تهیه این تعداد وسایل ضروری زندگی از محل اعتبارات کمیته امداد امام خمینی(ره) و کمک‌های خیرین هزینه شد.

اهرابی، ضمن تقدیر و تشکر از همراهی مردم نیکوکار استان گیلان در دستگیری و حمایت از نیازمندان استان بیان کرد:  با شماره‌گیری کد دستوری #۰۱۳*۸۸۷۷* خیرین و مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های خیرانه خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان واقعی برسانند.

وی با اشاره به نیازمندی کنونی تعدادی از مددجویان استان عنوان داشت: ۶۰۰ خانوار در گیلان در انتظار دریافت وسایل گرمایشی نظیر آبگرمکن هستند که امیدواریم با همکاری و حمایت‌های خیرین و مردم نوع‌دوست برای تأمین این وسایل، مشکلات این افراد حل شود.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار