کد خبر : 6304
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 آبان 1395- 46: 23

خیز آقای تالار دار برای تصدی بر یکی از کرسی های پارلمان شهری آینده!

خیز آقای تالار دار برای تصدی بر یکی از کرسی های پارلمان شهری آینده!

اکنون به نظر میرسد آقای تالار دار که به لطف حمایت های حامی اصلی اش توانسته بود در مقاطع زمانی مختلف میزبانی برخی مراسم فرهنگی را کسب کرده و از این طریق پول هنگفتی به جیب بزند با دست پر وارد کارزار انتخاباتی خواهد شد.

به گزارش گیلانستان به نقل از خزر، هر چه که به روز حساس انتخابات آتی شوراهای اسلامی نزدیک تر میشویم چهره های جدیدی با استفاده از ظرفیت های شبکه های اجتماعی به خصوص نرم افزارهای پیام رسان موبایلی سعی در تعرفه خود به عنوان یکی از گزینه های تصدی بر کرسی های پارلمان شهری آینده دارند.

در همین راستا شنیده هایی حکایت از بسته شدن لیست های مختلف دارد که گویا از هم اکنون بر سر قرارگیری در این لیست ها رقابت سختی بین مدعیان ورود به شورا در گرفته است.

یکی از این لیست ها که شایعاتی مبنی بر تهیه مقدماتی آن این روزها به گوش میرسد، لیستی است که مورد حمایت شهرداری بوده و در صورت وجود و انتشار، ممکن است این شائبه را به وجود می آورد که افراد حاضر در آن که طبیعتاً می بایست جمعی از مدیران بله قربان گو باشند که از منابع مالی گسترده ی شهرداری بهره مند خواهند شد.

فرد تالار داری که وظیفه اصلی اش تهیه مقدمات سور و سات عروسی میباشد و چندی پیش هم اخباری مبنی بر دریافت حقوق های چند میلیونی توسط وی آنهم بدون اینکه در محل کار حاضر شود! در برخی رسانه ها منتشر شده بود حالا به پاس حمایت های مالی از یکی از نمایندگان ذی نفوذ، دچار این توهم شده است که بسیار به تحقق آرزوی دیرین خود که همان حضور در منصب شهرداری یا یکی از کرسی های مدیریت پارلمان شهری میباشد، نزدیک شده است!

این فرد که ماهانه مبالغی را به برخی از رسانه های اصلاح طلب در جهت حمایت و تعریف و تمجید از خودش پرداخت میکند این روزها به شدت در کانون توجه برخی از این دست رسانه ها قرار گرفته تا آنجا که اخیرا در مطالبی که بی توجه به شعور خوانندگان منتشر و تعریف و تمجید چاپلوسانه در بند بند سطور آن نمایان است، از آقای تالار دار به عنوان منجی شهر نام برده میشود! جالب آن که همین فرد مدتی پیش برای شرکت در مراسم عزاداری سیدالشهدا بنرهایی را سفارش داده و در آن ها به نام جمعی از مردم از خودش به خاطر شرکت در مراسم عزاداری سیدالشهدا تشکر کرده بود!!

برگزاری نشست های سیاسی گوناگون در جهت نیل به مقاصد آقای نماینده، این تالاردار را به یکی از چهره های مورد حمایت این نماینده تبدیل کرده است تا آنجا که همین نماینده چندی پیش تمام تلاش خود را برای تصدی این فرد بر پستی حساس در یکی از مناطق غربی استان به کار بسته بود که البته علی رغم تمام رایزنی های صورت گرفته، این تلاش ها موفقیت آمیز نبود.

اکنون به نظر میرسد آقای تالار دار که به لطف حمایت های حامی اصلی اش توانسته بود در مقاطع زمانی مختلف میزبانی برخی مراسم فرهنگی را کسب کرده و از این طریق پول هنگفتی به جیب بزند با دست پر وارد کارزار انتخاباتی خواهد شد. به خصوص آنکه یکی از دلالان انتخاباتی پر آوازه و آویزان به سفره شهرداری نیز در این راه او را حمایت خواهد کرد.

حالا باید منتظر ماند و دید آیا منافع نامشروع کسب شده از حمایت های آقای نماینده از یک سو و تجربه بالای دلال انتخاباتی اصلاح طلب در تضمین پیروزی در انتخابات از طریق خرید رای و تخریب چهره رقیبان از سوی دیگر، میتواند راه تالارداری را به یکی از کرسی های تصمیم گیری شهرداری کوتاه نماید؟!!!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار