کد خبر : 67100
تاریخ انتشار : شنبه 22 خرداد 1400- 43: 11

عضو هیئت رئیسه کانون مداحان رشت:

داغ انتخابات ضعیف را بر دل منافقین داخل و خارج می‌گذاریم

داغ انتخابات ضعیف را بر دل منافقین داخل و خارج می‌گذاریم

.

به گزارش گیلانستان، حاج محمد عباس‌پور عضو هیئت رئیسه کانون مداحان رشت در یادداشتی نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم

درست زمانیکه مداحان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، با نوای خود، همقدم با مردم ، منسجم و متحد، ملت مؤمن ایران را پشت سر ولی زمان نائب الامام (خامنه ای عزیز)، بسمت فتح قله های عزت و قدرت ایرانی، حرکت میدادند؛ جبهه انصار طاغوت و محبان فراعنه، و مصلحان افساد طلبانه، با سوءاستفاده از کرونا و تعطیلی جبری و قهری مساجد و هیئات و نمازهای جمعه و جماعات ، همنوا با سلطنت طلبان و منافقان و منحرفان بهاری، میخواهند مردم را از صندوقهای رأی ناامید و منصرف کنند، که البته کور خوانده اند. چون دست دشمنان و منافقین جدید برای مردم ایران رو شده است. مداحان علمداران بصیرت افزایی اند، ستایشگران بصیر و بیدار آل الله؛ صف آرایی دشمنان قسم خورده اسلام را میبینند.
مداحان اهل بیت صفحات تاریخ اسلام را در این ۴۰ سال انقلاب میبینند نقش پیامبر گونه امام راحل و عزتمدار و همچنین رهبرِ غدیری و مقتدر اما مظلوم خود را میبینند، تزویر زبیری و آل زبیری و فتنه های رنگارنگ جملی و صفینی و نهروانی را میبینند، لکن ماجرای حکمیت و عبور از ولایت را نمیگذارند تکرار شود، آرزوی بچالش کشیدن انتخابات را به دل سیاه دشمنان انقلاب اسلامی میگذاریم.
داغ انتخابات ضعیف را بر دل منافقین داخل و خارج میگذاریم.

هیئتها و مداحان اهل بیت در دهه کرامت مخصوصا هفته جاری باید با قدرت و قوت هیئتهای هفتگی خود را بر پا کنند ولو در وسط کوچه ها و خیابانها.
مداحان اهل بیت از گرفتاریهای اقتصادی و اجتماعی مردم ایران که از محبین آل الله هستند، رنج می برند، مگر زیارت عاشورا در فراز (… علیکم و علی اشیاعکم..) از حقوق پیروان اهل بیت علیهم السلام عبور کرد؟ که ما هم گذر کنیم ؟!
چطور میتوانیم هئیت سکولار و مداح سکولار، و بی درد و کور دل داشته باشیم؟ مگر میشود صدای این مردم مستضعف و مظلوم را نشنید؟ مگر میشود صدای این مردم خسته از شعار های تدبیر و امید و اعتدال و اصلاح و … را نشنید؟

از مدیران هیئتهای مذهبی گیلان و مخصوصا شهر رشت و همچنین از یکایک مداحان عزیز ولایتمدار اهل بیت علیهم السلام میخواهم، فریضه و واجب بودن شرکت در انتخابات را برای مردم تبیین کنند و تمام ظرفیت های هیئت ها را جهت پاسخگویی به شبهات مردم و ایجاد امید واقعی، جهت حرکت بسمت ایران قوی و دولت کارآمد و قوی بکار بگیرند.
خواهشمندم کانون مداحان استات و بسیج مداحان استن شورای هیئات مذهبی استان شورای روحانیت مبارز استات، اعضای خود را به رسالتی حساس جهت انسجام ملی و حرکت عمومی بسمت انتخابات مقتدر و مردمی بکار گیری نمایند.
الا ان اولیاء لا خوف ولا هم یحزنون

عباس پور/ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار