کد خبر : 1987
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱:۰۰

دانشجویان آرمان‌های پاک شهدا را جامه عمل بپوشانند

دانشجویان آرمان‌های پاک شهدا را جامه عمل بپوشانند

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دانشجویان با وجود دو جواهر در دانشگاه خود باید با حرکت در مسیر اسلامی، به آرمان‌های پاک شهدا جامعه عمل بپوشانند.

به گزارش در گیلان، سردار خسرو عروج عصر امروز در مراسم سومین روز تدفین شهدای گمنام در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت اظهار داشت: برکت خون شهدا متعلق به بشریت است و ایران اسلامی امروزه با داشتن جوانان جان برکف در انواع جنگ‌ها هم از دشمنان خودی و هم از دشمنان خارجی پیروز شده‌ است.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه انتقال تحولات جنگ به‌طور کلی غیرممکن خواهد بود خاطرنشان کرد: احوالات جوانان غیور ایرانی در جنگ را نمی‌توان بر زبان آورد زیرا ایثار و فداکاری جوانان چه در عرصه دفاع مقدس و همچنین در عرصه دفاع از حرم از بیان خارج بوده است.

سردار عروج با بیان اینکه خانواده شهدا نیز همانند شهدا جهاد کرده‌اند بیان کرد: اگر از تحولات درونی خانواده شهدا به‌ویژه مادران شهید سؤالی کنیم مانند این امر است که یک حبابی از اقیانوس برداشته‌ایم.

وی تصریح کرد: در اعترافاتی که دشمنان از جنگ و رزمندگان ما بر زبان می‌آورند دفاع و مقابله رزمندگان را فراتر از شعور انسانی می‌دانند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه با از خود گذشتگی جوانان این مرز و بوم ذره‌ای از خاک میهن در دست دشمن وجود ندارد خاطرنشان کرد: جوانان ما با الگو گرفتن از بیانات امام حسین (ع) در روز عاشورا برای دفاع از میهن و حرم مطهر حضرت زینب (س) از سیرت عاشورایی بهره گرفتند.

وی با بیان اینکه امروزه دنیا با تمام امکانات در حال حمله به کشورهای اسلامی است تصریح کرد: سربازان خدا به فرماندگی خدا می‌جنگند و تا شهادت پیش می‌روند و اولین تکیه در ترکیب جنگی رزمندگان اسلام توسل به ائمه اطهار است.

وی با اشاره به اینکه امروزه ایران در چشم دشمن به‌عنوان یک عالم دیده می‌شود تصریح کرد: جوانان و شهدای امروز ما سیرتی داشتند که با تکیه بر خدا، امام زمان و نایب به‌حق ولایت فقیه توانسته‌اند خاری در چشم دشمنان منطقه باشند.

وی با اشاره به تدفین دوشهید گمنام در دانشگاه اسلامی رشت اظهار کرد: دانشجویان با وجود دو جواهر در دانشگاه خود باید با حرکت در مسیر اسلامی، به آرمان‌های پاک شهدا جامعه عمل بپوشانند./تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار