کد خبر : 50744
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 اردیبهشت 1399- 50: 19

برای نیمسال دوم ۹۹-۹۸؛

دانشجویان دانشگاه گیلان تا ۱۳ خرداد ماه برای حذف اضطراری فرصت دارند

دانشجویان دانشگاه گیلان تا ۱۳ خرداد ماه برای حذف اضطراری فرصت دارند

زمان حذف اضطراری دروس دانشگاه گیلان با در نظر گرفتن شرایط ویژه ناشی از انتشار ویروس کرونا، برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۹۸ مشخص شد.

به گزارش گیلانستان شیوه نامه جدید آموزشی دانشگاه گیلان با در نظر گرفتن شرایط ویژه ناشی از انتشار ویروس کرونا برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۹۸ اعلام شد.
نحوه حذف اضطراری به این گونه است که یک یا چند درس نظری یا عملی چنانچه منجر به حذف ترم نباشد قابل انجام است. بدین منظور، دانشجو می‌بایست درخواست خود را از ۲۷ اردیبهشت تا لغایت ۱۳ خرداد از طریق گردش حذف اضطراری در سامانه سادا ارسال کنند و نیازی به مراجعه حضوری دانشجو نیست.

گفتی است، حذف یک یا چند درس برای دانشجویان در بازه زمانی اعلام شده بدون احتساب شهریه امکان پذیر است. شهریه پرداختی دانشجویان شهریه پرداز، به عنوان بستانکاری به حساب آنان منظور می ¬شود تا در ترم‌های آینده از مبلغ شهریه نیمسال کسر شود و دانشجویان روزانه درصورتی که در نیمسال دوم ۹۹-۹۸ برای اولین بار درسی را انتخاب کردند و آن راحذف کنند در ترم‌های بعدی درصورت انتخاب مجدد همان درس ملزم به پرداخت هزینه مربوط به اخذ مجدد درس نخواهد بود.

۲- جهت درخواست حذف کلیه دروس، می ¬بایست از گردش حذف ترم استفاده شود.
چنانچه دانشجویانی قصد حذف، مرخصی بدون احتساب در سنوات نیمسال جاری (دوم ۹۹-۹۸) را دارند می‌بایست از ۲۷ اردیبهشت تا ۱۳ خرداد ماه درخواست خود را به همراه مستندات لازم از طریق گردش مربوطه در سامانه سادا ارسال نمایند تا مطابق قوانین آموزشی و سایر مقررات مربوطه مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گیرد.

در صورتی که دانشجویان در هر یک از مراحل تحصیل خود درخواست حذف ترم، مرخصی بدون احتساب در سنوات نمایند و درخواست آن‌ها به تایید کمیسیون موارد خاص دانشگاه برسد، جهت رعایت نکات بهداشتی تا شهریور ماه ۹۹ یا انتهای شرایط ویژه از حضور منظم آنان در دانشگاه جلوگیری بعمل خواهد آمد و امکانات جانبی تحصیل در دانشگاه (آزمایشگاه، کارگاه، خوابگاه و.) در اختیارشان قرار نخواهد گرفت.

انتهای پیام/
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار