کد خبر : 21923
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 دی 1396- 20: 18

دانشگاهیان علمداران و مدافعان بیدار ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند

دانشگاهیان علمداران و مدافعان بیدار ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند

مدیرکل فرهنگی – اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت گفت: دانشگاهیان همواره به‌عنوان علمداران و مدافعان بیدار ارزش‌های انقلاب اسلامی بتوانند مانند همیشه اثرگذار باشند.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام قاسم قاسمی در بیست و یکمین جلسه شورای فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با تقدیر از حضور باشکوه دانشگاهیان در راهپیمایی‌های مختلف کشور در حمایت از انقلاب اسلامی اظهار کرد: امید است دانشگاهیان همواره به‌عنوان علمداران و مدافعان بیدار ارزش‌های انقلاب اسلامی بتوانند مانند همیشه اثرگذار باشند.

وی با اشاره به اعتراضات اخیر در برخی از شهرهای کشور بیان کرد: موضوع اول مطالبه گری است که در تمام دنیا خصوصاً در بسیاری کشورهای توسعه‌یافته موضوع مطالبه گری موضوع عجیبی نیست و امروز هم در دنیا مردم به دلیل مسائل مدنی اعتراضات خود را در قالب تجمع مطرح می‌کنند که در این موضوع خاص که اعتراضات در کشور شکل گرفت این مطالبات به‌حق مردم است.

 مدیرکل فرهنگی – اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت افزود: موضوع بیکاری، ازدواج، فقر و نداری جزء دغدغه‌های مردم است که دولت باید راهکارهای مناسبی را در برون‌رفت این معضل اجتماعی – فرهنگی بردارد.

قاسمی با اشاره به اینکه بحث اغتشاشات و برهم زدن نظم اجتماعی و شعارهای خلاف جهت نظام که از بایستگی‌های نظام و خط قرمزی است که شهدای ما برای ما به یادگار گذاشته‌اند گفت: کسانی این ناهنجاری‌ها را ایجاد کردند که جهت‌گیری آن بدون شک از آمریکا و حمایت مالی عربستان و ضدانقلاب بوده که به‌هیچ‌وجه مورد تأیید نیست البته مردم با حضورشان ثابت کردند همواره دستاوردهای نظام پای بند هستند و با تمام وجود از آن دفاع می‌کنند.

 

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت نیز در این نشست به آرای صادره در کمیته‌های انضباطی واحدهای دانشگاهی اشاره کرد و گفت: کمیته‌های انضباطی واحدهای دانشگاهی در سطح استان باید با توجه به انجام تخلفات دانشجویی انجام‌شده، آرای صادره مطابق آئین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های موجود و بررسی کامل اسناد و مدارک موجود صادر شود.

تیمور آمار با تأکید بر ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان در سامانه افزود: دانشجویانی که نیاز به میهمان و یا انتقال از یک واحد دانشگاهی به واحد دیگری دارند باید حتماً ضمن ثبت درخواست در سامانه نقل و انتقالات و موافقت واحدهای مبدأ و مقصد، نسبت به جابجایی اقدام شود.

وی برگزاری به‌موقع کمیته تخفیفات دانشجویی را در واحدهای دانشگاهی خواستار شد و تصریح کرد: واحدهای دانشگاهی می‌توانند با توجه به توان مالی واحد دانشگاهی نسبت به اختصاص تخفیفات دانشجویی در واحد دانشگاهی تصمیم‌گیری کنند.

 بیست و یکمین جلسه شورای فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با حضور معاونین و مسئولین فرهنگی – دانشجویی واحدها و مراکز دانشگاهی استان گیلان به میزبانی واحد رشت در سالن جلسات این واحد دانشگاهی برگزار شد./فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار