کد خبر : 18626
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 مهر 1396- 22: 14

دانشگاه آزاد “اسلامی” رشت یا دانشگاه آزاد “بی‌بندوباری” رشت؟/ مانتوهایی که روز به روز بازتر می‌شود!! + تصاویر

دانشگاه آزاد “اسلامی” رشت یا دانشگاه آزاد “بی‌بندوباری” رشت؟/ مانتوهایی که روز به روز بازتر می‌شود!! + تصاویر

موضوع جدیدی که سالجاری در این دانشگاه دیده شده، آزاد بودن استفاده دانشجویان دختر از شال و روسری به جای مقنعه بوده است!

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و دانشگاه گیلانستان، بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و همچنین مصوبه شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه آزاد اسلامی، کلیه دانشجویان خانم و آقا می بایست در محوطه دانشگاه ها طبق مقررات اعلام شده حضور یابند و نحوه پوشش و حجاب شان مطابق آیین نامه باشد.

علی رغم اینکه این مصوبات بارها به روسای واحدهای دانشگاهی ابلاغ و تاکید بر اجرای دقیق آن شده است، اما گویا دانشگاه آزاد رشت سالجاری از این قائده مستثنا شده و صرفا به نصب یک بنر اکتفا کرده است!

با شروع سال تحصیلی جدید ظاهرا مسئولین این واحد دانشگاهی برای جذب دانشجوی بیشتر، قانون حجاب و عفاف را تا اطلاع ثانوی کنسل نموده و درب این دانشگاه را بر روی هر فردی با هر نوع پوششی کاملا باز و آزاد گذاشته اند!

با این اوضاعی که برای دانشگاه آزاد رشت پیش آورده اند، این واحد دانشگاهی به پاتوق راحت و آزاد دختران و پسران دانشجو و غیر دانشجو تبدیل شده است!

درصورت ادامه این روند ناهنجار فرهنگی و عدم جلوگیری و برخورد مسئولان دانشگاه آزاد با افراد خاطی، باید دانشگاه آزاد “اسلامی” رشت را دانشگاه آزاد “بی‌بندوباری” رشت نامید.

موضوع جدیدی که سالجاری در این دانشگاه دیده شده، آزاد شدن استفاده دانشجویان دختر از شال و روسری به جای مقنعه و پوشیدن مانتوهایی کوتاه و جلوباز بوده است!!

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 11 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوست دوشنبه , ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰

واقعا وضعیت در دانشگاه آزاد رشت اسفناکه حتی در خیلی موارد از پارک شهر هم بدتره.من خودم دانشجوی ارشد هستم ولی محیط دانشگاه هیچ سنخیتی با یک مرکز علمی نداره.

حمید دوشنبه , ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲

سلام و تشکر از اطلاع رسانی دقیق و بجای مدیر مسئول محترم گیلانستان
ای کاش مسئولان در خصوص بی حجابی دانشگاه ها علی الخصوص دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت وارد عمل می شدند و از این مهم که جز ترویج فرهنگ اشتباه و غلط غرب نیست جلوگیری می کردند.
تصاویری هم که لطف کردید و انتشار دادید بهترین نوع حجاب در برخی از دانشجویان به حساب می آید.
امید آنست روزی فرا رسد که مسئولان دانشگاه به خود آیند و این راه بی حجابی را جزئی از درآمد و مشتری مداری خود به حساب نیاورند.

دکتر اویس دوشنبه , ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰

تصاویر موجود از دانشگاه آزاد اسلامی رشت مر ا به یاد یک بیت از حافظ شیرازی انداخت که می فر ماید : « هر که خواهد گو بیا وهرکه خواهد گو برو -گیر و دا ر و حاجب و در بان درین درگاه نیست .»متأ سفانه بهیچ وجه قوانین فرهنگی در دانشگاه حاکم نیست وچند تن از استادان نقل می کردند گاهی بعضی از اراذل و او باش هم بدون اینکه دانشجو باشند و کارت دانشجویی داشته باشند بدون هویت در بعضی از کلاسها حاضر می شوند و سبب آزار و اذیت دانشجویان دختر و مزاحم درس استادان می شوند و یا از ارائه کارت شناسایی خود داری می کنند و یا می گو یند کارت برای ما صادر نشده است . آیا نگهبانان و حراست ، رهنمود اصلا ح طلبانه و دستورات رئیس دانشگاه آزاد اسلامی رشت را اجرا می کنند ؟؟؟ !!!یا در انجام وظایف قانونی خود کوتاهی می کنند ؟ این موضوع نیاز به پیگیری دارد .

علی دوشنبه , ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۳

سلام .خدمت شما عرض شود مدیر […] دانشگاه. که أینه تمام نمای سازمان می باشد خودش پرونده غیراخلاقی دارد چندسال ازدانشگاه اخراج بوده بواسته نماینده انزلی دوباره مشغول بکارشده. حالا میشه ازدانشگاه انتظارحجاب نمود…

ثابت سه شنبه , ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲

وقتی معاون فرهنگی دانشگاه ،از گرو ه جغرافیا باشد ، چه انتظاری دارید ؟ مگر چند واحد در باره فرهنگ اسلامی ، بر نامه ریزی فرهنگی
و….گذرانده است که سکاندار واحد جامع دانشگاهی شده است ؟
جایگاه فرهنگی او کجاست ؟

حمید پنجشنبه , ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳

در مورد اظهار نظر این دوست عزیز در مورد معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد رشت باید عرض کنم : این فرد به اصطلاح معاون از لج و لج بازی در بین دو فرد عاقل و بالغ بیرون کشیده شد. قرار بر این بود دو گزینه مطمئن جایگزین معاونت فرهنگی باشند که متاسفانه رئیس نالایق دانشگاه آزاد رشت به دلیل لجبازی با آن دو نفر وی را معرفی کرد و گرنه معاونت فعلی در خواب های خودش هم چنین پستی را مشاهده نمی کرد.

sepehr یکشنبه , ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸

خیلی دوست دارم ببینم چشمای شما چی میبینه شما چجوری فکر میکنید.چقد دنیاتون کوچیکه و دماغ درازتون همیشه تو کفش ملت .وقیحانه نگاه میکنید گیرتون ی مسیله شخصی و بسیار سخیفه…تو چشتو ببند.آخه چرا خودتونو رقت بار وضعیف نشون میدید که آبرو تو دنیا واسمون نذاشتید

shahab چهارشنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۹

همین به این میگید بی بندو باری؟؟!!!

انسانم آرزوست جمعه , ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۴

بی بندو باری یعنی دزدی از بیت المال، یعنی رانت و پارتی بازی، یعنی بی عدالتی، یعنی رشوه خواری گسترده در ادارات، یعنی فقر و فحشا و خودفروشی، آخه تو چی میفهمی فرهنگ چیه؟ فقط مغز کوچیک و مریضتون و چشم بیمارتون وقتی ظرفیت دیدن یه مشت موی جنس مخالف رو نداره و باز بودن مانتوی دختران و زنان جامعه رو ابتذال می دونید وای به حال اون جامعه که قلم و تریبون رو دست شما دادن. مالزی هم یه کشور مسلمان هست زنان با بلوز و شلوار بیرون میرن. هم از نظر فردی و هم از نظر سلامت جامعه حداقل چند سر و گردن از ما بالاتر هستن. چون بزرگوارانی چون شما ندارند که دلسوزی کنند و بر اساس فکر خودشون جامعه رو در کفه ترازو بذارن. شما ها هنوز از نظر فکری در گذشته گیر کردید و چشمان بینا جهت دیدن دنیای ندارید . اگه جرات داری یه بار قلم مقدست رو بردار و درباره فساد گسترده اداری و رانت آقایون و آقازاده هاشون بنویس، در خصوص آمار درست طلاق و فحشا بنویس و…..که صد البته به صلاح و نفع حضرتعالی نیست. خدا عاقبت همه ما رو ختم به خیر کنه.

محمد رحیمی شنبه , ۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳

هیچ دانشگاهی به اندازه دانشگاه رشت از لحاظ وضعیت بی بند و باری و بی حجابی و عدم نظارت و کنترل دانشجوها توسط حراست دانشگاه انقدر وضعیتش خراب نیست و واقعا به نظر من بهتره خانواده هایی که برای بچه ها و آیندشون ارزش قائل هستند بچه هاشونو برای تحصیل اینجا نفرستن

فرهاد علی پور سه شنبه , ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۳

این تصاویر برای زمان ثبت نام ترم جدید هست که اولیای دانشجو ها هستن

رفتن به نوار ابزار