کد خبر : 29800
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۲

دانشگاه آزاد اسلامی گیلان زمینه حضور دانشجویان در پیاده‌روی اربعین را فراهم می‌کند

دانشگاه آزاد اسلامی گیلان زمینه حضور دانشجویان در پیاده‌روی اربعین را فراهم می‌کند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان گفت: شورای فرهنگی دانشگاه باید زمینه حضور چشمگیر و پرشور دانشجویان در پیاده‌روی اربعیم را فراهم کند.

به گزارش گیلانستان، ابراهیم چیرانی در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا فرهنگ عاشورا را هرچه بیشتر در میان جوانان ترویج کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان فرهنگ اتحاد و همدل بودن مسلمانان در فرهنگ دینی را زبان مشترک مسلمانان برای تعامل با یکدیگر دانست و گفت: این امر ایجاد وحدت میان پیروان دین اسلام می‌شود.

چیرانی با اعلام اینکه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی باید برنامه‌‌‌ریزی‌های مناسبی را برای ترویج فرهنگ عاشورایی انجام دهد ابراز داشت: این شورا باید زمینه حضور چشمگیر و پرشور دانشجویان در پیاده‌روی اربعیم را فراهم کند.

وی با تاکید بر لزوم برگزاری باشکوه مراسم 13 آبان امسال عنوان داشت: فضاسازی منتسب، برپایی کسی آزاداندیشی، برگزاری نمایشگاه کتا و عکس،فعال شدن صفحات مجازی دانشگاه و تولید و انتشار مقالات علمی با موضوع استکبارستیزی از جمله برنامه‌های آن دانشگاه برای آن ایام است.

به رئیس دبیرخانه هیئ امنای دانشگا آزاد اسلامی استان گیلان نیز در این جلسه اظهار داشت: واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی باید صرفه‌جویی را در دستور کار خود قرار دهند.

محمد تقی صفرزاده ویشکایی صرفه جویی کردن را یکی از آموزه‌های دین اسلام دانست و عنوان داشت: کسی که از مسیر قانون و عدالت خارج شود تخلف کرده است.

صفرزاده ویشکایی قناعت و صرفه جویی را عامل پیشرفت اقتصاد اسلامی دانست و تصریح کرد: واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی باید انضباط مالی خود را حفظ کنند.

وی با اعلام اینکه انضباط مالی در واحدهای دانشگاهی در راستای کاهش هزینه‌های غیر ضروری الزامی است خاطرنشان کرد: نظارت دقیق بر عملکرد مالی این واحدها باید در دستور کار مسئولان باشد.

رئیس شورای تخصصی اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان نیز در این جلسه با اعلام اینکه چارت سازمانی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان ابلاغ شده است افزود: اجرای این طرح سبب صرفه‌جویی دردانشگاه می‌‌شود.

مهدی خشنود با بیان اینکه تسهیلات دانشجویی مناسبی برای دانشجویان در نظر گرفته شده است خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا با پیش‌بینی روش‌های مالی، تسهیلات قرض‌الحسنه به دانشجویان اعطا کنیم./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار