کد خبر : 21281
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳

دانشگاه گیلان مدام بی‌قانونی عمل می‌کند/ هشدار کوچکی نژاد به وزیر علوم در رابطه با آشفتگی‌های این دانشگاه

دانشگاه گیلان مدام بی‌قانونی عمل می‌کند/ هشدار کوچکی نژاد به وزیر علوم در رابطه با آشفتگی‌های این دانشگاه

نائب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در راستای تنش‌ها و بی‌قانونی‌های موجود در دانشگاه گیلان به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری هشدار داد.

به گزارش گیلانستان، جبار کوچکی نژاد در گفت‌وگویی، با اشاره به تنش‌های موجود در دانشگاه گیلان که موجب نارضایتی جمعی از  دانشجویان و هیئت‌علمی دانشگاه شد، اظهار کرد: دانشگاه گیلان متأسفانه مدام بی‌قانونی عمل می‌کند.

وی با اشاره به سیاست‌های نادرست در رابطه با وضعیت مدارج و سطح‌بندی اعضای هیئت‌علمی در دانشگاه گیلان افزود: اساتیدی که حقشان ارتقا هست را تعدادی اخراج، تعدادی را از ارتقا منع می‌کند و اساتیدی که نباید ارتقا یابند را ارتقا می‌دهد.

نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: آشفتگی‌های موجود در دانشگاه گیلان را چندین بار به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تذکر داده‌ام.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با هشدار به مسئول عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مبنی بر کنترل و مدیریت دانشگاه‌ها ازجمله دانشگاه گیلان خاطرنشان کرد: وزیر فعلی هم متأسفانه باید تذکری را از ما در رابطه با نحوه کاری که دانشگاه در حال انجام گرفتن است، دریافت کند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم بررسی و واکاوی‌های بیشتر در خصوص رفع تنش‌های ایجادشده در دانشگاه گیلان گفت: باید پیگیری‌ها در رابطه با موضوعاتی که در دانشگاه گیلان رقم می‌خورد افزایش پیدا کند تا شاهد تنش افزایی در بین دانشجویان و اساتید نشویم.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار