کد خبر : 8524
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۹:۳۴

دبیرخانه نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان تشکیل شد

دبیرخانه نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان تشکیل شد

دبیر هیأت عالی نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای گیلان گفت: دبیرخانه هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در گیلان تشکیل شده و به‌زودی فعالیت خود را آغاز می‌کند.

به گزارش گیلانستان، اسماعیل عبدالهی گفت‌وگویی با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی و یوم‌الله 22 بهمن اظهار کرد: مردم با حضور در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن بار دیگر با آرمان‌های امام (ره) تجدید بیعت می‌کنند و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویی‌های رئیس جمهور آمریکا می‌زنند.

وی در ادامه به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در ابتدای سال آینده اشاره کرد و افزود: اعضای هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای گیلان ماموریت و رسالت مهم دبیری و سخنگویی این هیأت را به بنده واگذار کردند.

سخنگوی هیأت عالی نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای گیلان با تأکید بر برگزاری انتخابات در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری، بیان کرد: مردم را باید به نظام دل‌گرم کنیم و این امر زمانی تحقق پیدا می‌کند که حضور با شکوهی در انتخابات حاصل شود.

عبدالهی تصریح کرد: امر مذکور زمانی محقق می‌شود که ناظران بر انتخابات با هویت مستقل بتوانند آرامش، اعتماد و اطمینان را به مردم دهند، فراجناحی عمل کرده و در دایر قانون تصمیم‌گیری کنند.

وی با بیان اینکه در فرآیند انتخابات با حفظ اصول، ارزش‌ها و توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری از حقوق شهروندی، مردم و نامزدها در چارچوب قانون حراست می‌کنیم، متذکر شد: تحت هیچ شرایطی تابع فشارها از طرف جناح‌های سیاسی نیستیم.

دبیر هیأت عالی نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای گیلان گفت: اگر هدف مقدس مذکور تحقق پیدا کند انتخابات با شکوهی داریم و مقدمات کار در استان فراهم شده است.

عبدالهی با اشاره به اینکه دبیرخانه هیأت عالی نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در گیلان تشکیل شده است، اظهار کرد: به‌زودی دبیرخانه مذکور فعالیت خود را آغاز می‌کند و منتظر ستاد انتخابات کشور هستیم تا زمان‌بندی را به ما اعلام کنند.

وی در پایان بیان کرد: امیدواریم با همکاری و همدلی صمیمی با حفظ هویت مستقل در بخش اجرا و نظارت باهم‌افزایی شاهد انتخاباتی با شکوه در گیلان باشیم.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار