کد خبر : 53660
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 تیر 1399- 04: 12

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان:

درخشش استان گیلان در پویش کشوری «هر خانه یک کتابخانه»

درخشش استان گیلان در پویش کشوری «هر خانه یک کتابخانه»

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان گفت: گیلان و «مژده تیموری» به ترتیب به عنوان استان برتر و برگزیده بخش بزرگسالان پویش ملی«هر خانه یک کتابخانه» انتخاب شدند.

به گزارش گیلانستان،پریسا کرمی با اشاره به برگزاری پویش «هر خانه یک کتابخانه» در ایام قرنطینه خانگی به دلیل شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: این پویش با هدف ترغیب به ماندن در خانه، مطالعه کتاب‌های خوانده نشده در قفسه‌های کتاب منازل و معرفی کتاب‌های خوب در فضای مجازی برگزار شد.

وی با بیان اینکه بیش از هزار و ۵۰۰ نفر از سراسر کشور در این پویش شرکت کردند، افزود: پس انجام داوری از سوی دبیرخانه، ۱۴ عضو برگزیده این جشنواره در سه بخش کودک و نوجوان، بزرگسال و خلاق و استان‌های فعال در امر اطلاع رسانی و برگزاری این رویداد کتابخوانی کشوری معرفی شدند.

کرمی ادامه داد: بر اساس اعلام دبیرخانه برگزاری پویش کشوری «هر خانه یک کتابخانه» که با نظارت نهاد کتابخانه های عمومی کشور و با محوریت اداره کل کتابخانه های عمومی استان مازندران برگزار شد، استان گیلان با کسب بیشترین امتیاز در این پویش جز دو استان برتر کشور و «مژده تیموری» از گیلان نیز به عنوان برگزیده بخش بزرگسالان انتخاب شدند.

وی افزود: با اعلام دبیرخانه برگزاری این پویش از مدیران کل استان‌های کرمان، گیلان، چهارمحال و بختیاری، زنجان و گلستان به دلیل اهتمام به ترویج این پویش و برگزیدگان در سطوح سه گانه این رویداد کتابخوانی تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار