کد خبر : 63173
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 اسفند 1399- 49: 17

مدیر کل کانون پرورش فکری گیلان:

درخشش نوجوان گیلانی در مهرواره «ستاره‌های بی‌نشان»

درخشش نوجوان گیلانی در مهرواره «ستاره‌های بی‌نشان»

مدیر کل کانون پرورش فکری گیلان گفت: «فاطمه خلیلی» عضو نوجوان کانون پرورش فکری استان عنوان شایسته تقدیر بخش ادبی مهرواره «ستاره بی نشان» را کسب کرد.

به گزارش گیلانستان، اسفندیار ضیایی با اشاره به اینکه مهرواره فرهنگی هنری «ستاره‌های بی‌نشان» با هدف قدردانی از تلاش‌های مدافعان سلامت برگزار شد، اظهار کرد: این مهرواره به همت کانون پرورش فکری و در بخش‌های نقاشی، عکس، شعر و داستانک برگزار شد.

وی ادامه داد: علاقه مندان تا ۱۰ بهمن ماه امسال فرصت شرکت در این مهرواره را داشتند.

ضیایی در ادامه با بیان اینکه بخش ادبی این مهرواره در دو قالب «شعر» و «داستانک» برای دو گروه سنی «نونگاه» بالای ۱۲ سال و «نوجوان» ۱۵ تا ۱۸ سال برگزار شد، گفت: در بخش شعر اثر «فاطمه خلیلی»، عضو نوجوان مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ کانون پرورش فکری استان گیلان شایسته تقدیر شد.

وی با اشاره به ارسال ۳۰۷ اثر در این بخش، اضافه کرد: این اثر با توجه به تازگی موضوع، خلاقیت در پرداخت، پرداختن به مقوله امید و توجه به ارتباط اثر با موضوع‌های اعلام شده، در میان چهار اثر شایسته تقدیر شاعران نوجوان قرار گرفت.

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان ادامه داد: اسامی برگزیدگان بخش داستانک و شعر مهرواره «ستاره‌های بی‌نشان» در سایت خبری کانون به نشانی kanoonnews.ir در دسترس قرار دارد و آثار برگزیده و شایسته تقدیر نیز در نگارخانه مجازی سایت kpf.ir به نمایش گذاشته خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار