کد خبر : 71058
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸

شفیعی خطاب به سردار آقازاده در نشست هم اندیشی:

درخواست ما از شما پیگیری صدور ابلاغ شهردار منتخب رشت است

درخواست ما از شما پیگیری صدور ابلاغ شهردار منتخب رشت است

عضو شورای شهر رشت خطاب به نماینده شهرستان گفت: درخواست ما از شما پیگیری صدور ابلاغ شهردار منتخب رشت است.

به گزارش گیلانستان، نشست هم اندیشی اعضای شورا و شهردار منتخب شهر رشت با سردار آقازاده نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی امروز چهارشنبه ۱۴ مهر ماه ۱۴۰۰ جهت حل مشکلات و موانع مدیریت شهری در سالن اجتماعات شورا برگزار شد.

سید شمس شفیعی در این نشست بیان داشت: قوانین شوراها در بسیاری از موارد دچار نقص است، چرا که اسناد بالا دستی شورا، مجلس است. ما اعتقاد داریم که باید با نمایندگان محترم مجلس در تعامل بیشتری باشیم.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورا اسلامی شهر رشت در خصوص شهردار اسبق اذعان داشت:  منتخبین مردم رشت،  شهرداری را در همین مکان و با مشورت دستگاههای نظارتی، نمایندگان محترم مجلس و ارکان این شهر به عنوان شهردار انتخاب نمودیم تا به کار سرعت بدهیم اما متاسفانه در وزارت کشور دچار مشکل شد. در حال حاضر نیز با توجه فرصت قانونی داده شده از بین حدود ۵۰ گزینه داوطلب کرسی شهرداری و با شور اعضا محترم شورا به گزینه علوی رسیده ایم و خواهش بنده این است تا در این خصوص هر چه سریعتر تعیین تکلیف گردد تا شهر بدون شهردار نماند . انجام این مهم با توجه به اتفاقات گذشته مدال افتخاری برای نمایندگان ما خواهد بود.

شفیعی در پایان بیان داشت: در بخش پسماند ۱۰۰ میلیارد و تالاب عینک ۵۰ میلیارد و همچنین ۸۰۰۰ میلیارد از بودجه کل کشور برای سال ۱۴۰۰ جهت تراموا و حمل و نقل عمومی کلانشهرها اعتبار دیده شده است که هر استانی می تواند از ردیف ملی آن را برای استان خود جذب نماید، امیدواریم که نمایندگان ما در مجلس در این خصوص سهم قابل توجهی برای شهر رشت جذب نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار