کد خبر : 19382
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آبان 1396- 08: 13

دروغ های ایمن آبادی!/ تامین خوراک تبلیغاتی رسانه‌های بیگانه و گروهک منافقین توسط نماینده رشت!

دروغ های ایمن آبادی!/ تامین خوراک تبلیغاتی رسانه‌های بیگانه و گروهک منافقین توسط نماینده رشت!

با توجه به اهمیت تنویر افکار عمومی، توضیحات روشنگرانه با هدف ایمن ساختن اذهان مردم از سمپاشی ایمن آبادی ضروری به نظر می رسد.

به گزارش سرویس یادداشت گیلانستان، علی اکبر جوانفکر مشاور مطبوعاتی و رسانه‌ای محمود احمدی‌نژاد طی یادداشتی نوشت:

غلامعلی جعفر زاده ایمن آبادی، نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون برنامه ‌و بودجه در دفاع از دولت روحانی ، ادعا کرده است که قاطبه مؤسسات مالی در دولت قبل و در زمان ریاست جمهوری دکتر احمدی نژاد و بدون مجوز شروع به فعالیت کردند.

ایمن آبادی در حالی به طرح این ادعای کذب و بی اساس پرداخته است که اطلاعات عمومی قابل دسترس در باره سوابق این موسسات نشان می دهد اغلب موسسات مالی و اعتباری در دولت خاتمی و دولت روحانی تشکیل شده اند.

نماینده رشت با برخورداری از آنچه که مصونیت نمایندگی مجلس نامیده می شود، بی محابا و بدون واهمه از هرگونه پیگرد قضایی، دولت قبل را آماج اتهامات کذب و کینه توزانه خود قرار می دهد، اما با توجه به اهمیت تنویر افکار عمومی، توضیحات روشنگرانه زیر با هدف ایمن ساختن اذهان مردم از سمپاشی ایمن آبادی ضروری به نظر می رسد:

• تعاونی اعتبار فرشتگان از بانیان اصلی موسسه کاسپین است که در اردیبهشت ماه سال ۱۳۷۷ و در شهر مشهد تاسیس و شروع به کار کرده است.

• مؤسسه اعتباری “ثامن” نیز یک مؤسسه مالی و اعتباری دیگر است که در تیر ماه سال ۱۳۷۶ با نام مؤسسه اعتباری ثامن الائمه در مشهد فعالیت خود را با توجه به موافقتنامه وزارت تعاون آغاز کرد. رئیس بانک مرکزی دولت روحانی در آبان سال ۱۳۹۴ گفت که مؤسسه مالی و اعتباری ثامن درحال طی مراحل قانونی برای دریافت مجوز و موافقت اصولی است.

• “ثامن الحجج” نیز نام یک مؤسسه مالی و اعتباری دیگر است که در سال ۱۳۸۰ تأسیس و آغاز به کار کرده است.

• همچنین مؤسسه اعتباری “توسعه” از دیگر موسساتی است که در پانزدهم شهریور ماه ۱۳۷۶ به ثبت رسیده است.

• مؤسسه اعتباري “ملل” نیز در سال ۱۳۶۶ با نام صندوق قرض الحسنه عسكريه فعاليت خود را آغاز کرد. این موسسه در سال ۱۳۷۳ با شكل گرفتن وزارت تعاون و به عنوان اولين تعاوني اعتبار آزاد در سطح كشور مجوز فعاليت خود را اخذ نمود و پس از آن حوزه عمليات خود را به سراسر كشور گسترش داد.

• موسسه اعتباری “نور” نیز در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ و به عنوان یک شرکت ثبت گردیده است و در تاریخ ۱۱ تیر ماه ۱۳۹۴ مجوز نهایی خود را از بانک مرکزی جمهوری اسلامی دریافت نموده است.

مستند به سوابق موجود، بخش عمده مؤسسات مالی و اعتباری پیش از قانون تنظیم بازار غیر متشکل پولی مصوب سال ۱۳۸۳ و با اخذ مجوز از سایر نهادها مانند وزارت تعاون، کشور، نیروی انتظامی و … ایجاد شده‌اند.

نماینده رشت به دلیل برخورداری از مصونیت نمایندگی مجلس ، بارها و با زبان توهین علیه دولت های نهم و دهم سخن گفته و از وارد آوردن اتهامات بی پایه و اساس علیه دکتر احمدی نژاد هیچ ابایی ندارد.

جعفرزاده ایمن آبادی طی سالیان اخیر ، با پرخاشگری های خود علیه دولت قبل، بخش مهمی از خوراک تبلیغاتی رسانه های خبری بیگانه مانند صدای آمریکا ، بی بی سی ، رادیو فردا ، پایگاه مجازی گروهک منافقین و دویچه وله آلمان را تامین کرده است.

بدیهی ترین انتظار از یک نماینده، احترام به شخصیت ممتاز ملت بزرگ ایران و پرهیز از رفتارهای دون شان نمایندگی است و بیش از او، این مسئولیت متوجه هیات رئیسه مجلس است که مراقبت کند مصونیت نمایندگی ، برای هتاکی، توهین و دروغ پراکنی مورد استفاده قرار نگیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

حمید چهارشنبه , ۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰

درودبرشمامردمتدین رشت هم ازدستش خسته شدند بگوازچای فساد وشن وماسه برادرخانم بگودرضمن بگو حسنی هستی یاحسینی

رفتن به نوار ابزار