کد خبر : 81424
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۸:۳۲

دادستان مرکز گیلان خبر داد؛

درگیری بین زندانیان محکوم به اعدام رشت/ با ورود پلیس فضا آرام شد/ هیچ زندانی فرار نکرد

درگیری بین زندانیان محکوم به اعدام رشت/ با ورود پلیس فضا آرام شد/ هیچ زندانی فرار نکرد

دادستان مرکز گیلان از وقوع درگیری در بند هشت زندان لاکان رشت به دلیل اختلافات شخصی خبر داد.

به گزارش گیلانستان، سید مهدی فلاح میری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به درگیری در بند هشت زندان لاکان رشت اظهار کرد: عصر یکشنبه تعدادی از زندانیان بند هشت زندان لاکان رشت که محکوم به قصاص قتل عمد هستند بر اثر اختلافات شخصی با هم درگیر شدند که با بالا گرفتن درگیری این افراد، منازعه و دعوا به راهروی زندان کشید و با پیوستن تعداد دیگری از زندانیان، فضای این بخش از زندان رشت متشنج شد.

وی از تخریب بخشی از اموال زندان لاکان بر اثر درگیری ها خبر داد و گفت: در این ناآرامی، تعدادی از زندانیان، تأسیسات موجود در راهرو و سالن زندان را تخریب کردند که در نتیجه پلیس در محل حاضر شد و برای آرام و پراکنده کردن زندانیان از گاز اشک آور استفاده کرد.

به گفته دادستان مرکز استان گیلان، در این درگیری تعدادی از زندانیان حضور داشتند که به هیچ کدام از آن ها آسیب فیزیکی وارد نشد و فقط به علت استفاده پلیس از گاز اشک آور از ناحیه چشم دچار عوارضی شدند.

فلاح میری با اشاره به دلایل وقوع آتش در زندان لاکان رشت بیان کرد: نیروی انتظامی برای کاهش آثار گاز اشک آور ناچار شد در محوطه راهرو و سالن های زندان آتش روشن کند و دود متصاعد شده از زندان به همین علت است.

وی با بیان اینکه معمولا بین زندانیان بندهای هشت یعنی محکومان به قصاص، درگیری اتفاق می افتد، افزود: شرایط زندان به طور کامل تحت کنترل پلیس و نیروهای امنیتی و قضایی است و هیچ یک از زندانیان فرار نکردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار