کد خبر : 4736
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ تیر ۱۳۹۵ - ۰:۳۸

دریافت‌کنندگان حقوق‌های نجومی حرمت خون شهیدان را نگه نداشتند

دریافت‌کنندگان حقوق‌های نجومی حرمت خون شهیدان را نگه نداشتند

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: عملکرد چهار مدیر زالوصفت و نمک به حرام را که حقوق نجومی دریافت می‌کردند را به پای انقلاب ننویسید.

به گزارش درگیلان، سردار غلامحسین غیب‌پرور در یادواره سردار شهید میثم محمد بیگلو و شهدای آموزش نظامی استان گیلان که عصر امروز در مهدیه رشت برگزار شد اظهار داشت: این امر امکانپذیر نیست که پدر و مادری عشق و علاقه به فرزند نداشته باشد ولی این عزیزان در عمل ثابت می‌کنند که با وجود علاقه به فرزند دینشان را بیشتر از فرزند دوست دارند.

وی با بیان اینکه برخی دارای ایمان ضعیفی هستند و بر این باورند که دوران دفاع مقدس رفت و تکرار نمی‌شود و جوانان ما به ارزش‌ها اهمیت نمی‌دهند گفت: به محض اینکه صحنه‌ای برای دفاع از اسلام پیش می‌آید افرادی با داشتن کودک خردسال و خانواده از یکدیگر سبقت می‌گیرند و برای عازم شدن حتی مشاجره و بحث می‌کنند که این نشان از همبستگی ولایت و امت است.

سردار غیب‌پرور با اشاره به اینکه شهید بیگلو در پاوه و در کنار شهید چمران هم نقش آفرینی کرده است اظهار کرد: شهید میثم بیگلو بیش از 25 هزار نفر را آموزش داد و می‌توان  در وصف این شهید بیان کرد نه تنها اکثر بچه‌های سپاه مدیون میثم هستند بلکه میثم بر گردن کل سپاه حق دارد.

مسئول قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) با بیان اینکه امام (ره) فرمود نه خاکیان و نه افلاکیان نمی‌دانند شهدای ما کجا هستند چون این شهیدان از مقام و منزلت بالایی برخوردارند گفت: 96 شهید اکنون زینت‌بخش این جلسه هستند.

فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به اینکه فیزیک بدن ما به‌گونه‌ای است که اگر زخم کوچکی در بدن ایجاد شود آه و ناله به‌پا می‌کنیم اظهار کرد: این شهیدان بزرگوار با تیر و ترکشی که در بدن داشتند نه تنها کسی را صدا نمی‌زدند و طبیب نمی‌خواستند بلکه با لب‌های خشکیده  و ترک خورده می‌گفتند یا مهدی و یا از همرزمانشان درخواست می‌کردند تا صورتشان را به سمت اباعبدالله الحسین (ع) بگذارند.

وی با بیان اینکه این حکایات، قصه و سخنرانی نیست و به خدا سوگند که اتفاق افتاده است گفت: امام (ره) با دل این جوان‌ها چه کرد و چگونه قلب این‌ها را تصرف کرد و این چه جاذبه و چه مغناطیسی است که جوانان گیلانی ما را در مکان‌هایی نه در یک مقطع زمانی خاص بلکه 8 سال به سمت خود کشاند.

فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به اینکه مردم گیلان دارای اسناد افتخار زیادی هستند و این سندها قابل عرضه به ساحت مقدس امام زمان (عج) است گفت: گیلانیان و مردم رشت این را ثابت کردند و 9 دی تبدیل به 8 دی شد که این نشان از آگاهی و بصیرت بالای مردم گیلان دارد.

وی با بیان اینکه درخواست شهیدان از مردم این است که پای انقلاب خود و خون ریخته شده ما بایستید و عملکرد چند مدیر زالوصفت و نمک به حرام را که حقوق آنچنانی دریافت می‌کردند را به‌پای انقلاب ننویسید، افزود: این نمک به حرامان سر سفره شهدا نشستند و از خون ریخته شده آن‌ها مسئولیت گرفتند ولی حرمت شهیدان را نگه نداشتند.

مسئول قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) با بیان اینکه در جبهه سوریه یک اتفاق بسیار بزرگ رخ داد که امت اسلام به انسجام، همگرایی و وحدت رسیدند، اظهار کرد: چقدر باید پول خرج می‌کردیم تا به این وحدت عظیم بین ملت‌های مسلمان برسیم.

فرمانده سپاه فجر فارس اظهار داشت: لعنت خدا بر گروه‌های تکفیری و آمریکایی‌ها و آل سعود که پول خرج می‌کنند تا تفرقه ایجاد کنند در حالی که عکس ماجرا اتفاق می‌افتد و این ثابت می‌کند که این انقلاب دارای صاحب است.

سردار غیب‌پرور با اشاره به اینکه باید تحت اوامر رهبر نظام باشیم و این خواست شهدا‌ست تصریح کرد: هیچ‌کس از دادن شهید خوشحال نیست ولی چقدر این شهیدان خوب و ایثارگرانه و شجاعانه رفتند،کاش می‌شد آخر و عاقبت ما هم مثل این شهدا باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار