کد خبر : 7197
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1395- 01: 22

دریافت‌کنندگان حقوق‌های نجومی سیری ناپذیرند

دریافت‌کنندگان حقوق‌های نجومی سیری ناپذیرند

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: دریافت حقوق‌های نجومی توسط برخی از افراد یکی از نشانه‌های پر نیاز بودن ذاتی آنها نسبت به مادیات دنیایی است که هرگز سیر نمی‌شوند.

به گزارش خبرگزاری گیلانستان، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی ظهر امروز در دیدار با فرماندهان و کارکنان انتظامی گیلان با اشاره به اینکه برخی از افراد در امور مالی نیازی به کمک ندارند اظهار کرد: برخی از افراد با توجه به اینکه تمکن مالی بالایی ندارند اما به فکر افراد فقیر و افراد کم‌درآمد هستند.

وی، دریافت رشوه و سوء استفاده مالی را نشانه فقر فرهنگی انسان‌ها عنوان کرد و افزود: افرادی که از نظر ذاتی احساس بی‌نیازی داشته باشند به هر قیمتی دست به کارهای ناشایست نمی‌زنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه بی‌نیازی مادی نشان‌دهنده بزرگی انسان‌ها است، تصریح کرد: دریافت حقوق‌های نجومی توسط برخی از افراد یکی از نشانه‌های پر نیاز بودن ذاتی آنها نسبت به مادیات دنیایی است که هرگز سیر نمی‌شوند.

قربانی، بالاترین مقام را ایمان قلبی نسبت به خداوند خواند و بیان کرد: انسان‌ها نباید خداوند را فراموش کرده و دنیا را جایگزین آن کنند.

وی با تأکید براینکه اگر مسؤولان و مدیران در راه کسب رضایت خداوند گام بردارند مشکلی ایجاد نمی‌شود، خاطرنشان کرد: انسان در عمل باید اخلاص و ایمان داشته باشد.

امام جمعه رشت به وظیفه سنگین نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: فعالیت در امر انتظامی و قضایی نیازمند بصیرت و ایمان بالا و تاثیرگذاری بسیار است.

قربانی با بیان اینکه مردم را باید به اعمال صالح دعوت کنیم، اظهار کرد: بصیرت در دین یکی از مهم‌ترین نیازهای مؤمن است.

وی، بصیرت را سبب رسیدن انسان به حقیقت خواند و یادآور شد: مردم کوفه با ارسال هزاران نامه به امام حسین (ع) و حضور کمتر از ۱۰۰ نفر در صحرای کربلا، بزرگ‌ترین بی‌بصیرتی تاریخ را ثبت کردند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به بی‌بصیرتی و کمک به گروه‌های ضد اسلامی توسط برخی از سران کشورهای اسلامی، بیان کرد: سران کشورهای بی‌بصیرت چشم خود را در مقابل مظلومیت ملت سوریه و منطقه بستند.

قربانی، بصیرت را متفاوت با تحجر عنوان کرد و افزود: بصیرت از ضرورت‌های زندگی انسانی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه گیلان دارای زنان و مردان بسیار مؤمن و پر تلاشی است، تصریح کرد: در طول تاریخ مردم گیلان بصیرت خود را نشان دادند.

*شرکت یک‌هزار و ۱۰۴ کارکنان انتظامی گیلان در دوره‌های بصیرت‌افزایی

فرمانده انتظامی گیلان نیز در دیدار مذکور به فتح بزرگ نیروهای مقاومت در سوریه اشاره کرد و گفت: نیروهای مؤمن و انقلابی ایران در تمام سنگرها برای حراست از اسلام آماده نبرد هستند.

سردار محمدرضا میرحیدری با اشاره به اینکه دوره‌های بصیرت‌افزایی با اعزام فرماندهان، معاونان و رؤسای پلیس تخصصی به قم از دهه قبل آغاز شده است، اظهار کرد: تعداد یک‌هزار و ۱۰۴ نفر از کارکنان انتظامی گیلان برای دوره‌های بصیرت به قم اعزام شدند.

وی، دوره بصیرت‌افزایی را به منظور تعمیق بصیرت دینی و ارتقای سطح بینش سیاسی و تعالی رفتار کارکنان انتظامی عنوان کرد و افزود: بصیرت‌افزایی در رأس برنامه‌های پلیس است.

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه حرکت منسجم نیروی انتظامی و دستگاه‌های نظارتی در ارتقای سلامت نیروها بسیار تاثیرگذار است، تصریح کرد: امسال جرایم کارکنان انتظامی گیلان ۴۰ درصد کاهش پیدا کرده است.

میرحیدری، بصیرت را مفهومی مهم در کمک به ماموران انتظامی در حساس‌ترین مقاطع عنوان کرد و یادآور شد: عمل کردن به منویات مقام معظم رهبری باید با بصیرت باشد./فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار