کد خبر : 69992
تاریخ انتشار : شنبه 13 شهریور 1400- 03: 18

رئیس سازمان آتش نشانی رشت:

دریافت گزارش ۲۳ مورد آبگرفتگی و سقوط درخت در شهر رشت/ گشت زنی ۱۱ خودرو

دریافت گزارش ۲۳ مورد آبگرفتگی و سقوط درخت در شهر رشت/ گشت زنی ۱۱ خودرو

رئیس سازمان آتش نشانی رشت با اشاره به گشت زنی ۱۱ خودروی آتش نشانی با آغاز بارش ها در سطح شهر، گفت: تاکنون چهار مورد سقوط درخت و ۱۹ مورد آبگرفتگی گزارش شده است.

به گزارش گیلانستان، شهرام مؤمنی با اشاره به بارش شدید باران در استان گیلان و شهر رشت، اظهار کرد: از ساعت ۶ صبح امروز ۱۱ خودروی آتش نشانی اقدام به گشت زنی در سطح شهر رشت کرده اند.

وی با بیان اینکه این کار برای انجام عملیات امداد و نجات در صورت بروز مشکل و یا رفع آبگرفتی معابر انجام شده است، افزود: تاکنون چهار مورد سقوط درخت و ۱۹ مورد آبگرفتگی در سطح شهر به مرکز ستاد فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

رئیس سازمان آتش نشانی رشت در ادامه با اشاره به یک مورد سقوط درخت در خیابان ۱۰۲ گلسار و آسیب دیدن خودروی سواری پارک شده در کنار خیابان، گفت: در این حوادث به کسی آسیب جانی نرسید و تیم‌های اعزامی نسبت به ایمن سازی و برشکاری و تمهیدات انتقال درخت اقدام کردند.

مؤمنی به امدادرسانی تیم‌های گشت زنی به خودروهای گیر افتاده در سطح شهر نیز اشاره و اضافه کرد: تیم‌های اعزامی آتش نشانی در موارد گزارش آبگرفتگی منازل مسکونی با موتور پمپ‌های اقدام به رفع مشکل کرده اند.

وی با اشاره به آتش سوزی منزل مسکونی در ساعت ۸:۱۹ صبح امروز در کوچه ۳۰ رشتیان و اعزام ۲۲ آتش نشان و هشت خودروی اطفا، گفت: اتصال در سیستم سیم کشی هود آشپزخانه موجب آتش سوزی و دود گرفتگی شده بود که سریعاً توسط تیم‌های اعزامی مهار و از گسترش ان جلوگیری شد.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار