کد خبر : 13339
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵

در انتخابات با “رای نه” به وضع موجود، پرونده اشراف سیاسی و اقتصادی کشور را برای همیشه ببندیم

در انتخابات با “رای نه” به وضع موجود، پرونده اشراف سیاسی و اقتصادی کشور را برای همیشه ببندیم

شورای جوانان انقلابی رشت نیز خود را چنان قطره ای، به موج دریای مستضعفین و ۹۶ درصدی ها رسانده و در این انتخابات، با تمام قوا از سید محرومین، خادم الرضا(ع)، حضرت حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رییسی به عنوان نامزد اصلح، حمایت خواهد کرد

به گزارش  گیلانستان، شورای جوانان انقلابی شهر رشت ضمن حمایت از دکتر رئیسی بیانیه  ای به شرح زیر صادر نمود:

بسم الله الرحمن الرحیم

جوانان عزیز شهر رشت

سلام ودرود خدا برشما که دلسوز میهن خود و آینده هموطنان هستید.

در آستانه انتخابات بسیار مهم ریاست جمهوری در ایران، بر خود لازم دانستیم تا مستقیما با شما بزرگواران، دغدغه هایی را به اشتراک بگذاریم.

در دورانی که سرمایه سالاران زر و زور و تزویر، تمام همشان غبار افشانی بر آگاهی مردم بوده و اولویت های خدمتگذاری را با مسائل دست چندمی و هوچی گری رسانه ای به حاشیه رانده تا چندصباحی بیشتر بر توسن قدرت بتازند و خیانت های خود را هم متاسفانه به پای آرمانهای ناب اسلام و انقلاب نوشته تا این شجره طیبه را بدنام کنند.

برایشان رضایت کدخدا و جماعت مرفه چهار درصدی بر آسایش خیل عظیم ملت مظلوم ایران ارجحیت دارد، اینها فراموش کرده اند که این انقلاب متعلق به مظلومان و مستضعفان بوده و مسئولین ریشه درآبی که چند صباحی برای فراموشی وتحریف ذات انقلاب، تلاش کردند، هرگز قدرت خشکاندن ریشه های عمیق این نظام مقدس را نخواهند داشت.

جوانان و همشهریان عزیز، شما که فارغ از هر نوع نگاه و گرایش فکری، دغدغه اعتلای ایران را دارید، به هوش باشید که در آستانه یوم الله ۲۹اردیبهشت قرار داریم.

از همه شما بزرگواران خاضعانه استدعا داریم در انتخابات سرنوشت ساز پیش رو با «رأی نه» خود به وضع موجود، پرونده اشراف سیاسی و اقتصادی این کشور را برای همیشه، ان شاء الله ببندید، که خیر همه ملت وخصوصا جوانان در زیر پانهادن همه مظاهر تفرعن و تکبر در مدیریت های شبه قاجاریست.

لذا با تمام تفاصیل و بررسیها، شورای جوانان انقلابی رشت نیز خود را چنان قطره ای، به موج دریای مستضعفین و ۹۶ درصدی ها رسانده و در این انتخابات، با تمام قوا از سید محرومین، خادم الرضا(ع)، حضرت حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رییسی به عنوان نامزد اصلح، حمایت خواهد کرد تا موج خروشان دریای ملت، همه مظاهر اشرافیت سیاسی و اقتصادی را شسته و کشور را روی ریل اشتغال و پیشرفت و توجه واقعی به جوانان و استفاده از ظرفیتهای بالقوه آنها قراردهد.

دولت پیر به یکباره جوان خواهد شد.

ان شاء الله

شورای جوانان انقلابی رشت
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار