کد خبر : 29111
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 شهریور 1397- 39: 17

در انتصابات از افراد دست پاک، چشم پاک و دلداده به کار استفاده شود/ وجود ضعف مدیریتی در بعضی از بخش‌ها

در انتصابات از افراد دست پاک، چشم پاک و دلداده به کار استفاده شود/ وجود ضعف مدیریتی در بعضی از بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه در عزل و نصب ها دخالت نمی کنم گفت: توصیه می کنم انسان های دست پاک، چشم پاک، دارای فهم مدیریت سیاسی و دلداده به کار برای تصدی ها منصوب شوند.

به گزارش گیلانستان، آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار با جمعی از جوانان حامی دولت در گیلان اظهار کرد: جوانان امیدهای جامعه هستند.
وی ادامه داد: جوان بودن عیب و تهدید محسوب نمی شود بلکه ظرفیت است ضمن اینکه داشتن تفکر حزبی، جناحی و خط سیاسی ملاک نیست.
امام جمعه رشت با تاکید براینکه وجود سلیقه های مختلف موجب رشد جامعه می شود، بیان کرد: به.تمام بخش ها اعلام می کنم باید دارای دست پاک، فکر پاک و شیفته خدمت به مردم باشند.
آیت الله فلاحتی، خواستار به خدمت گرفتن افراد انقلابی، ارزشی و عاشق خدمت به مردم توسط مسوولان شد و تصریح کرد: جامعه افراد معاند با نظام و ارزش ها و دارای فساد اخلاقی را نمی پذیرد.
وی، وجود رسانه ها در جامعه را فرصت عنوان کرد و گفت: فسادهای اقتصادی در کشور توسط رسانه ها برای مردم بیان شده است.
نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه نقدها باید سازنده باشد، متذکر شد: همراه با نقد راهکارهای مناسب بابد ارایه شود.
آیت الله فلاحتی، وجود اتاق اندیشه ورز را مهم دانست، خاطرنشان کرد: دولت و مسوولان تصمیم گیر هستند اما امروز سیاه نمایی به نفع هیچکس نیست.
وی با بیان اینکه مدیریت نظام اسلامی عملکرد موفقی در دنیا ارایه کرده است، اظهار کرد: نقدها نباید در قالب یاس بیان شود ضمن اینکه ایجاد امیدواری در جامعه حایز اهمیت است.


امام جمعه رشت به وجود جوانان و مدیران خوب در گیلان اشاره کرد و افزود: بسیاری از مدیران استان توانمندی تصدی مسوولیت های کشور و حتی وزارت را دارند.
آیت الله فلاحتی با بیان اینکه همگرایی باید همراه با عقلانیت باشد، تصریح کرد: حمایت باید همراه با تدبیر، هوشمندی و عقلانیت باشد ضمن اینکه انتقاد نیز باید با عقلانیت همراه باشد.
وی به تلاش دشمنان برای نابودی نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: قدرت های سلطه گر به دنبال زیر سووال بردن جمهوری اسلامی هستند اما باید بدانند این نظام محصول تلاش هزار ساله علمای دین بوده و از کارآیی لازم برخوردار است.
نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به کسب موفقیت مسوولان در بخش های مختلف کشور، خاطرنشان کرد: اقتصاد ما وابسته به دلار نیست و دولت در مقام عمل تلاش کند و در مبادلات با کشورهای دیگر نشان دهد که کشور وابسته به دلار نیست.
آیت الله فلاحتی وجود عده ای افراد رجاله در عرصه های مختلف را مشکل ساز خواند و متذکر شد: در بعضی از بخش ها ضعف مدیریتی داریم و این امر سبب مشکلاتی شده است.
وی بر تحمل همدیگر تاکید کرد و یادآور شد: اندیشه های مختلف سیاسی همدیگر را تحمل کنند زیرا مقصد همه ما حفظ نظام و ارزش های جمهوری اسلامی است.
امام جمعه رشت با اشاره به اینکه جوانان ما دارای بینش سیاسی با افق بلند هستند، اظهار کرد: حمایت از نظام، انقلاب و رهبری هدف تمام جامعه است و اگر به افق های انقلاب که امام(ره) برای جامعه ترسیم کردند توجه داشته باشیم بسیاری از مسایل برطرف می شود.

آیت الله فلاحتی، تملق و چاپلوسی را از دردهای جامعه دانست و بیان کرد: جوانان برای کسب دنیا چاپلوسی کسی را نکنند و آزاده باشند.
وی در ادامه به عزل و نصب های انجام شده در گیلان، تصریح کرد: به همه توصیه می کنم انسان های دست پاک، چشم پاک، دارای فهم مدیریت سیاسی و دلداده به کار منصوب شوند.
نماینده ولی فقیه در گیلان بر وحدت در تمام عرصه های انقلاب تاکید کرد و گفت: ایجاد تفرقه بین مسوولان به نفع هیچکس نیست.
انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار