کد خبر : 59021
تاریخ انتشار : شنبه 24 آبان 1399- 00: 12

بیانیه هیأت رزمندگان اسلام :

در انتصابات فومن و شفت، شاخصه های مهم و خطوط‌ قرمز مورد توجه قرار گیرد/ فتنه گران نباید بر مسند نشانده شوند

در انتصابات فومن و شفت، شاخصه های مهم و خطوط‌ قرمز مورد توجه قرار گیرد/ فتنه گران نباید بر مسند نشانده شوند

.

به گزارش گیلانستان، متن بیانیه هیأت رزمندگان اسلام فومن به شرح زیر است:

بسمه تعالی

جناب آقای بهروزی فر نماینده ی محترم مردم انقلابی شهرستان های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی

با سلام و تحیات الهی، بدین وسیله چند نکته در باب انتصابات در شهرهای فومن و شفت را محضر شریفتان عرض می نماییم.

شهرستان های فومن و شفت با وجود ظرفیت های طبیعی و انسانی فراوانی که داشته، متاسفانه تا کنون نتوانسته به رشد و توسعه یافتگی مطلوب دست یابد، فارغ از اوضاع اقتصادی کشور بخش اعظم این عقب ماندگی ها ماحصل ناکارآمدی در رده های مسئولین بوده است، عدم تخصص و تعهد، سیاست زدگی، قبیله گرایی در سیاست و عواملی از این قبیل موجب شده تا مردم این مناطق آنگونه ای که شایسته ی آنها است نتوانند به حقوق حقه ی خود دست یابند.

برای مردم این دو شهرستان پذیرفتنی نیست که کرسی های مسئولیت در این شهرستان ها متاعی برای تسویه حساب و باز پرداخت دیون سیاسی باشد و یا احیانا حیاط خلوتی برای کارورزی و مهارت آموزی افراد باشد.

در کنار این موضوعات مهم، اهم مسائل موضوع فتنه ی ۸۸ است،که حضرتعالی قطعا نسبت به اهمیت آن اشراف کامل دارید. از جنابعالی بعنوان نماینده ی مورد حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و همینطور بعنوان منتخب مردم ولایت مدار که دل در گرو نظام اسلامی دارند، توقع بر این است که در میدان عمل مدافعی هوشیار و قدرتمند در دفاع از حریم نظام اسلامی باشید.

موضع ما در مسئله ی فتنه ی ۸۸ از روی حب و بغض نیست، بلکه از روی تحلیل و خرد است، افرادی که در فتنه ی ۸۸ کشور را به لبه ی پرتگاه کشاندند، دشمن شاد مان کردند، امید برای براندازی نظام و ضربه به ملت ایران را در دل دشمنان تقویت کردند، در دشمنان انگیزه ی اعمال فشار حداکثری را ایجاد کردند، قطعا چنین افرادی در خوشبینانه ترین حالت قوه ی تحلیل درستی ندارند، در غبار فتنه راه را گم میکنند، و چه بسا این افراد برای رسیدن به اغراض سیاسی و جناحی به استقبال فتنه بروند و معیشت و حتی سرنوشت یک ملت را به گرو بگیرند. عقلا و شرعا چنین افرادی در نظام اسلامی ما نمی توانند بر مسند قدرت نشانده شوند.

کسانی که با تلاش برای دادن پست‌های مهم کشور به فعالان فتنه می‌خواهند قبح فتنه و فتنه گری را بریزند خاطرات ۹ دی و پیشتازی مردم با بصیرت دو شهرستان فومن و شفت در ۸ دی و لرزه‌ای که بر پیکره‌شان افتاد را به یاد بیاورند و بدانند آزموده را آزمودن خطاست. اگر دوباره بخواهند ولایت مداری این مردم را بیازمایند سخت ضرر خواهند کرد.

امروز عملکرد شیطان بزرگ امریکا در بحث انتخابات در مقابل چشمان ما است، با وجود تمام فضاحت های موجود در فرایند انتخابات، موضوع اختلاف را از مجرای قانون دنبال میکنند نه بر روی کف خیابان، و محل تامل است که این عملکرد را دولتی در امریکا در پیش گرفته که در امریکا و جهان به قانون گریزی و عدم پایبندی به تعهد شهره است، مقایسه ی عملکرد کاندیدای شکست خورده در امریکا با عملکرد کاندیدای شکست خورده در انتخابات ۸۸ ، بخاطر آوردن اهداف آن فتنه، بیانه ها و شعارهای آن مقطع که انتخابات را بهانه و اصل نظام را نشانه قرار داده بودند، حکایت واضحی از وقاحت و خیانت از فتنه گران سال ۸۸ دارد.

مستدعیت حضرتعالی بعنوان وکیل مردم، با عنایت به حساسیت موضوع و مطالبه ی مردمی در انتصاب های دو شهرستان اعم از کسوت فرمانداری تا تمامی سطوح مدیریتی توقعات و حقوق مردم دو شهرستان و ملاحظات نظام اسلامی در تحقق اهداف و آرمان های انقلاب که مقام معظم رهبری تعبیر تشکیل دولت جوان و انقلابی را برای حصول آن بکار بردند، لحاظ گردد.

بحمدالله شهرستان های فومن و شفت از نعمت وجود جوانان انقلابی، متعهد و متخصص غنی می باشد و خوشبختانه دچار قحطی رجال نیستیم که ناگزیر به پذیرفتن افرادی با هویت مجهول و یا مشکوک شویم، لذا ضروریست در انتصابات شاخصه های مهم و خطوط‌ قرمز مورد توجه قرار گیرد.

والسلام علی من اتبع الهدی

هیأت رزمندگان اسلام شهرستان فومن

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار