کد خبر : 5643
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 شهریور 1395- 16: 8

در برخی از دستگاه‌ها با نیروهای ارزشی و انقلابی برخورد می شود

در برخی از دستگاه‌ها با نیروهای ارزشی و انقلابی برخورد می شود

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با تأکید بر حمایت از نیروهای خودجوشی که در عرصه‌های مختلف انقلاب عمل می‌کنند، بیان کرد: در برخی از دستگاه‌ها و جایگاه‌های مختلف برخوردهایی با نیروهای ارزشی و انقلابی می‌شود.

به گزارش گیلانستان، نظرعلی علیزاده در جمع اعضای مجمع بسیج گیلان با اشاره به موضوع انقلاب و ضد انقلاب در رهنمودهای مقام معظم رهبری اظهار کرد: تقسیم‌بندی کلی دسته‌بندی‌های سیاسی در مجامع مختلف انقلاب و ضد انقلاب است و در این زمینه با کسی تعارف نداریم.

وی، نیروهای ارزشی و بسیجی را در جبهه انقلاب خواند و افزود: نیروهای ارزشی باید شعارها و آرمان‌های انقلاب را در دست گرفته و در میدان حاضر باشند.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با بیان اینکه مبارزه بین انقلاب و ضد انقلاب جدی است، تصریح کرد: نبرد سنگینی با دشمنان داخلی و خارجی پیش‌رو داریم و در صحنه در حال نبرد هستیم.

علیزاده به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه انقلابی فکر کنید، انقلابی بمانید و انقلابی عمل کنید، اشاره کرد و گفت: امر مذکور خطاب به جوانان است ضمن اینکه دولتمردان باید از جبهه انقلاب حمایت کنند.

وی با تأکید بر حمایت از نیروهای خودجوشی که در عرصه‌های مختلف انقلاب عمل می‌کنند، بیان کرد: در برخی از دستگاه‌ها و جایگاه‌های مختلف برخوردهایی با نیروهای ارزشی و انقلابی می‌شود.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان، خواستار حمایت همه‌جانبه از نیروهای انقلابی شد و اظهار کرد: جایی که نیروی انقلابی آسیب می‌بیند، ضربه می‌خورد و او را حذف می‌کنند نباید خوشحال شویم و سکوت کنیم بلکه تکلیف داریم در صحنه حضور داشته باشیم و انقلابی عمل کنیم.

علیزاده با اشاره به برگزاری دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، خاطرنشان کرد: رفتار در عرصه سیاسی توسط نیروها حائز اهمیت است.

وی به ایجاد زمینه‌ها و موج‌هایی توسط برخی از جریان‌ها اشاره کرد و یادآور شد: از تمام نیروهای ارزشی، گروه‌های سیاسی و نیروهای انقلابی و بسیجی می‌خواهیم در عرصه انتخابات تحمل، تأمل و صبر داشته باشند.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با بیان اینکه برخی از افراد یکسری حرکت‌هایی را آغاز کردند، تصریح کرد: ممکن است حرکت‌های ایجاد شده، موجب تفرقه بین نیروها شود.

علیزاده بر وحدت تمام نیروهای ارزشی تأکید کرد و افزود: هر جا پراکندگی بین نیروها وجود داشته ضربه خوردیم و اگر اکنون مشکلاتی وجود دارد یکی از دلیل‌های آن تحمل نکردن همدیگر است.

وی با تأکید بر حفظ انسجام بین نیروهای انقلابی، بیان کرد: شاید مجموعه نیروهای انقلابی در موضوع‌های مختلف دیدگاه‌های ویژه‌ای داشته باشند اما در عمل کلی باید در کنار همدیگر باشیم.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان در ادامه با اشاره به اقتصاد مقاومتی، خاطرنشان کرد: نگاه‌ها در عرصه اقتصادی به جبهه انقلاب است.

علیزاده متذکر شد: نشستن و سکوت کردن در عرصه اقتصادی علاج درد نیست و جبهه انقلاب باید متعهد به عمل انقلابی باشد./فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار