کد خبر : 26013
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴

در برخی فروشگاه‌ها از زنان برای جذب مشتری استفاده ابزاری می‌کنند/ وضعیت حجاب امروز جامعه نتیجه نقشه‌ دشمنان است

در برخی فروشگاه‌ها از زنان برای جذب مشتری استفاده ابزاری می‌کنند/ وضعیت حجاب امروز جامعه نتیجه نقشه‌ دشمنان است

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز شاهد هستیم که حتی در کشور ما نیز از برخی زنان برای جذب مشتری در فروشگاه‌ها بهکارگیری می‌شوند

به گزارش گیلانستان، آیت‌الله احمد پروایی در جلسه تفسیر قرآن کریم در مسجد صاحب‌الزمان(عج) رشت اظهار داشت: متاسفانه مسئله توجه به ایتام گاهی اوقات مورد غفلت قرار می‌گیرد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تاکیدات قرآن کریم بر لزوم توجه به ایتام عنوان داشت: براساس آیات قرآن خوردن اموال ایتام مانند خوردن آتش است.

پروایی با بیان اینکه اگر مالی از ایتام نزد کسی ماند باید به او بازگرداند ابراز داشت: یتیم باید کفیلی داشته باشد تا یا اموالش را حفظ کند و یا در جهت صَلاح آن یتیم خرج کند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه خداوند متعال با کفیل ایتام عهدی بسته است تصریح کرد: اگر کفیل در حفظ مال یتیم دقت نکند و سبب هدررفت آن مال شود باید خسارت وارده را جبران کند.

پروایی اسلام را دینی دانست که پشتیبان مظلومان است و خاطرنشان کرد: انسان‌های مسلمان همواره باید حامی مظلومان باشند؛ حال آن مظلوم می‌تواند مردم فلسطین باشند یا می‌توانند ایتام باشند.

وی با اشاره به عواقب اخروی شهادت دروغ دادن اظهار داشت: متاسفانه امروز شاهد هستیم که برخی افراد در مقابل دادگاه‌ها دلالی کرده و با گرفتن مبالغی اقدام به دادن شهادت دروغ می‌کنند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری علت تاکید اسلام بر رعایت حجاب را محفوظ ماندن بانوان از سوءاستفاده برخی افراد دانست و گفت: اینکه برخی می‌گویند ما حجاب نداریم اما دلمان پاک است حرف درستی نیست.

پروایی با تاکید بر اینکه مردمان نیز باید چشمانشان را از نگاه به نامحرم حفظ کنند عنوان داشت: قرآن کریم به بانوان سفارش کرده است که باید زینت‌هایشان را از محارم حفظ کنند.

وی با بیان اینکه وضعیت حجاب امروز جامعه ما نتیجه نقشه‌ای است که دشمنان برای زنان ما کشیده‌اند خاطرنشان کرد: امروز شاهد هستیم که حتی در کشور ما نیز از برخی زنان برای جذب مشتری در فروشگاه‌ها به کارگیری می‌شود.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اگر کسی از گناه دوری کند خداوند متعال به او عنایت ویژه می‌کند تصریح کرد: انسان همواره باید خود را در محضر خداوند متعال ببیند و اگر مسئولان ما خود را در محضر خدا ببینند دیگر خطایی از آن‌ها سر نمی‌زند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رزرو آنلاین اتاق عقد شنبه , 12 خرداد 1397 - 15:24

خیلی ممنون از مطالب مفیدتون
وقتی مسئولان بجای انجام کار بگوید باید بشود و باید انجام دهیم
بهتر از این نمیشه
دشمن ما تو خود ماست نه بیرون
رزرو آنلاین اتاق عقد

رفتن به نوار ابزار