کد خبر : 72913
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 آذر 1400- 56: 7

استاندار گیلان:

در حال بستن گلوگاه‌های فساد هستیم/ کاسبی افرادی که با عده ای بده بستان هایی داشته‌اند از بین خواهد رفت

در حال بستن گلوگاه‌های فساد هستیم/ کاسبی افرادی که با عده ای بده بستان هایی داشته‌اند از بین خواهد رفت

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به اینکه براساس فضاسازی نباید تغییرات به صورت عجولانه صورت گیرد، گفت: برخی مدیران به‌معنای واقعی، ناکارآمد هستند و به بروکراسی مزاحم اداری عادت کرده‌اند که حتماً تغییر می‌کنند.

به گزارش گیلانستان، دکتر اسدالله عباسی عصر چهارشنبه در نشست با جمعی از فعالان ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی در گیلان به پیشینه تاریخی، فرهنگ اسلامی و ظرفیت‌های بالای این خطه سرسبز اشاره و اظهار کرد: باید با بهره‌گیری از امکانات موجود و فرصت‌های پیش‌رو و نیز بیانیه گام دوم انقلاب ، برای پیشرفت استان و دستیابی به اهداف توسعه‌ای گام برداریم.

وی با بیان اینکه به عشق مردم و برای خدمت صادقانه به گیلانیان آمده‌ام و در این مسیر از نفسِ خود عبور کرده‌ام، گفت: برخی در گیلان عرصه را برای بی‌تقوایی سیاسی ، بی‌عدالتی و ناامنی اداری باز کرده‌اند و ما باید براساس شعار راهبردی آیت‌الله رئیسی مبنی بر فسادستیزی، عمل کنیم.

نماینده عالی دولت در گیلان حواله کردن امور به یکدیگر را خیانتی بزرگ نسبت به استان دانست و افزود: عمده مشکلات استان همچون پسماند، در حوزه‌های مدیریتی رفع شدنی‌ست و صرفا مربوط به اعتبارات مالی نمی شود.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای به تنبلی و سستی عادت کرده‌اند و منجر به ایجاد چالش‌های بسیاری شده‌اند، گفت: باید با کمک یکدیگر، موانع را برطرف سازیم.

استاندار گیلان با بیان اینکه نخبه‌های هسته‌ای ایران اسلامی با فکر و اندیشه توانستند رشد کشور را رقم زده و این امر، مصداق بارز تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است، اظهار کرد: در اقتصاد گردشگری و دریا ، باید به معنای واقعی ظرفیت‌ها را شکوفا کنیم.

وی به ناراضی بودن کیوی کاران، برنج کاران، چای کاران، زیتون کاران و … از وضعیت خود اشاره و خاطرنشان کرد: براساس سیاست‌های دولت مردمی سیزدهم به صورت برنامه‌محور امور را به پیش می‌بریم.

دکتر عباسی با بیان اینکه امروز اقتصاد دانش‌بنیان حرف اول را در دنیا می‌زند، اظهار داشت: تصمیمات باید براساس تفکر و اندیشه باشد نه به صورت احساسی، تا از این رهگذر، شاهد تحول باشیم.

وی با اشاره به اینکه براساس فضاسازی نباید تغییرات به صورت عجولانه صورت گیرد، گفت: برخی مدیران به‌معنای واقعی، ناکارآمد هستند و به بروکراسی مزاحم اداری عادت کرده‌اند که حتماً تغییر می‌کنند.

نماینده عالی دولت در گیلان مدیریت خود را به صورت میدانی، جهادی و در میان مردم عنوان و خاطرنشان کرد: فردی خط شکن هستم و اگر حرفی هم از سوی مردم بشنوم، به میان آنان می‌روم چراکه می‌خواهم برای نظام اسلامی و ولایت فقیه، خدمت کنم.

وی با تأکید بر اینکه اگر مسئولیت قبول کردیم باید متعهدانه عمل کنیم و در این مسیر در حال بستن گلوگاه‌های فساد هستیم، افزود: افرادی که با عده ای، بده بستان هایی داشته‌اند ، اینک کاسبی آنان از بین خواهد رفت.

استاندار گیلان با بیان اینکه اجازه کاسبی به برخی افراد برمبنای ایجاد تفرقه را نمی‌دهم،  گفت: با وفاق و همدلی باید استان را بسازیم.

وی با اشاره به اینکه سهم خواهی را نمی‌پذیرم ، افزود: از مشورت استفاده می کنم اما مدیری که از طریق سهم‌خواهی در مسند قرار گیرد، مدیر نخواهد شد.

دکتر عباسی بر لزوم بهره‌گیری از نیروهای ارزشی و جوان تأکید و اضافه کرد: در کنار مدیران باتجربه، انقلابی و کارآمد جوانان را منصوب می‌کنم تا برای جایگزینی در آینده پرورش یابند.

در این جلسه علاوه بر سردار سیدعلی آقازاده به عنوان رئیس ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی در گیلان، تعدادی از فعالان ستادهای استانی و شهرستانی نیز به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار