کد خبر : 6029
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1395- 47: 13

در رأی‌گیری هیأت نظارت انتخابات گیلان تخلف صورت گرفت / انتخابات اعضا تجدید می‌شود

در رأی‌گیری هیأت نظارت انتخابات گیلان تخلف صورت گرفت / انتخابات اعضا تجدید می‌شود

نماینده‌ی مردم تالش با بیان اینکه رأی گیری اعضای هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان باید تکرار شود گفت: در رأی گیری هفته‌ی گذشته تخلف قانونی صورت گرفته است.

به گزارش گیلانستان، محمود شکری در گفتگویی با اشاره به روند برگزاری انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: رأی‌گیری اعضای هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای استان گیلان با توجه به تخلف صورت گرفته باید تکرار شود.

وی افزود: رأی گیری صورت گرفته خارج از دستور جلسه بود ضمن اینکه بر اساس قانون باید رأی‌ گیری و انتخاب اعضا پس از انتخابات هیأت مرکزی نظارت در صحن مجلس و ابلاغ مجمع نمایندگان استان انجام شود.

نماینده‌ی مردم تالش، رضوانشهر با بیان اینکه پس از انتخابات هیأت نظارت مرکزی، آنها از استانها برای تشکیل هیأت نظارت درخواست می‌کنند گفت: در همان جلسه هم من تذکر دادم اما آقای لاهوتی گفتند در برخی استان‌ها رأی‌گیری برگزار شده اما بعد متوجه شدیم رأی‌گیری به این شکل در استانهای دیگر برگزار نشده است.

شکری با تأکید بر رأی‌گیری مجدد برای انتخاب اعضای هیأت نظارت اظهار کرد: پس از درخواست هیأت نظارت مرکزی، مجمع نمایندگان درخواست رأی‌گیری خواهد داشت و این مرحله به شکل قانونی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۸دی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار