کد خبر : 14848
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 تیر 1396- 55: 17

در محورهای مواصلاتی استان گیلان ترافیک روان است

در محورهای مواصلاتی استان گیلان ترافیک روان است

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: حجم خودروهای ورودی به استان گیلان در حال حاضر کم شده است و محورهای مواصلاتی استان دارای ترافیک روان است.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ حسین محمدپور در گفت‌و‌گویی با بیان اینکه محورهای مواصلاتی استان گیلان امروز دارای ترافیک روان است اظهار داشت: ورودی استان در آزادراه قزوین- رشت که دیروز از ترافیک نیمه سنگین برخوردار بود امروز دارای ترافیک روان است.

وی با اشاره به اینکه حجم خودروهای ورودی به استان گیلان در حال حاضر کم شده است اعلام کرد: ورودی شهرستان رودبار که حجم ترافیک متراکمی داشت امروز دارای ترافیک روانی است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان با اشاره به زمان اتمام تعطیلات در روز جمعه بیان داشت: خروج میهمانان از استان گیلان از بعد از ظهر روز پنجشنبه این هفته آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه اوج دور بازگشت از سفر در بعد از ظهر روز جمعه این هفته است گفت: مدیریت زمان بازگشت توسط مسافران می‌تواند از ایجاد ترافیک شدید در روز جمعه جلوگیری کند و مسافران تا حد امکان بازگشت خود را به بعد از ظهر روز جمعه معوق نکنند.

محمدپور با بیان اینکه نیروهای پلیس راه استان در قالب ۱۰۰ تیم محورهای مواصلاتی استان را به‌صورت شبانه روز رصد می‌کنند اذعان داشت: در مجموع ۶۰۰ نفر نیرو در قالب تیم‌های گشتی محورهای مواصلاتی استان را رصد می‌کنند./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار